Katt föll ut... (GP idag)
Oj oj stackars misse och matte:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=419139&ref=rss
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Stackars lilla misse
Jenna:(

Usch, vad hemskt.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ja visst var det otäckt. Jag kan förstå ägaren som ringde och var hysterisk. Det skulle nog jag också blivit. Tråkigt att katten inte klarade fallet, men det var nog allt för högt upp. Iofs bra att det blev stort pådrag OM katten hade varit vid liv.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Usch så sorgligt o ledsamt..enda trösten är att det förmodligen gick fort så att misse slapp att plågas..

Trisst, påminner om i påskas, då hittade inte husse matbolls bäbis vimsan, han var övertygad om att hon tatt sig ut genom ett vädringsfönster, när han skulle anmäla henne försvunnem svarade inte polisen så han ringde 112, det var inte uppskattat av dem. ja engagerad är han, vimsan (bäbis) hittades sen i en garderob….
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Så ledsamt att katten inte klarade sig. Men om det var ett så högt fall var nog katten helt chanslös. Det är extra viktigt det där att ha säkra fönster och balkongdörrar för den som har katt och bor högt upp.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Usch, stackars lilla katt……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Så sorgligt.
Sov sött lilla kisse.

Sträck ut dina vingar och flyg fri Låt vinden föra dig högt ovan moln… till den himmel som väntar underara katter med all kärlek och vänlighet en katt någonsin kan behöva <3 <3 <3
Underbara Lilla Tjej - Bär med dig att Du är älskad 

Ojojoj.. vad hemskt… ursch ryser i hela kroppen. Vaknade själv en morgon när doris var litenn kattunge och upptäckte att hon var försvunnen. Efter en del letande så upptäcker jag till min förskräcklese att vädringsluckan till mitt fönster har åkt upp! Jag bodde då på femte våningen, så jag sprang ner för trapperna beredd på det värsta, och hittar min lilla kisseunge nedanför den lägsta balkongen. rädd men uinga synliga skador. Tar upp henne till lägenheten och hon vill direkt går och äta och dricka. Åker till veterinären och röntgar och känner igenom hela katten.
Inte en skråma!! Hon var inte ens öm någonstans!!

Din kisse hade verkligen änglavakt den gången 
Ja ibland ska man ha tur…….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#11 jajjamensan, de´t hade hon minsann. Men ursch vad mammig och överbe´vakande man har blivit efter detta. törs aldrig lämna ett fönster öppet eller blakongdörren. Inte utan att vara i samma rum. men än har det inte hänt igen, hon är visserligen inte speciellt intresserad av att gå ut heller. men ni ska tro att jag är glad att jag fick ha kvar henne så hon kan ligga och sova bredvis mig på soffan just nu.

Vad hemskt. Synd att hon inte överledevde.
#10 Vilken tur din misse hade. Jag önska att alla katter hade samma tur.