Ny kisse.....
Kan inte hålla mig…………………………
Måste bara få berätta att jag har bokat min 4:e kisse från Sthlms katthem, där jag jobbar som volontär.
En underbar skönhet, en riktig spinnmaskin, vackra ANNE-CHRISTIN!!!
Visst är hon bara för fin, den mysiga lilla varelsen!
Kände att det stod Incan över hela henne
, hjärtegumman!!!
Kärlek vid första ögonkastet blev det!!!!
Grattis och vilken sötnos.
//Pia
åh du får hem den gosproppen, grattis 

När flyttar hon hem till dig?? *nyfiken*
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#2 Visst är hon en gospropp, hon får spinna ikapp de jag redan har. Hon är helt underbar!!!
#3 Vet ej vilken dag än, det blir väl under nästa vecka hoppas jag!
Inte före onsdag bara, måste ju få hinna gosa en sista gång 

Nej vad kul! Grattis Incan. Hoppas att hon funkar med dina kissar. där hemma Skäm nu bort henne ordentligt, det är hon värd efter att ha gått hemlös så länge som hon gjort.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Grattis till Anne Christine hon är verkligen vacker.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

vilken gosing

jasså du passade på att lägga beslag på gose gumman.
SDet gjorde du rätt i hn är helt bedårande den liilla fröken. Antar att ni ses imorgon fm igen.
Lycka till

#6 Ja du Ewa, jag hoppas ju verkligen att det kommer att funka med killarna här hemma, hoppas dom inser att dom behöver en vacker fjälla! Jag eller snarare vi kommer att skämma bort lilla damen
ordentligt! Man kan ju inte annat än att bli alldeles kär i henne!!!
#5 Du hinner nog få gosa med henne på onsdag, antar att vi får hem henne till nästa helg, förhoppningsvis!
#9 Ja du, hon blev ju bokad tidigare o någon dag senare avbokad. Jag lovade mig själv att om hon fortfarande var bokningsbar i dag så skulle jag slå till, då var det verkligen meningen att hon skulle bli min, lilla hjärtegumman
. Och ja, vi ses i morron igen, får gosa med henne innan jag försvinner in till karantän!

Har träffat min gosetjej Anne-Christin (kommer med säkerhet bli kallad Ankan) i dag oxå, hon är en liten spinnmaskin, så superkelig.
Hade tagit med mig en t-shirt som hon låg på hela fm, den tog jag med mig hem igen, för att mina killar skulle få känna hennes doft och till min häpnad blev Emil alldeles knasig. Han gned sig mot tröjan o gonade sig ordentligt, tyckte att det var kanonmysigt.
Det kommer förhoppningsvis att gå jättebra när hon väl kommer hem.

Hon ser väldigt mysig ut. Lycka till med henne. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Så mysig liten tjej! Lycka till åt er alla
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack allihop, jag hoppas verkligen att det kommer funka med alla inblandade kissar! Det måste det göra, bara att ha tålamod och ge kissarna tid och chans att lära känna varandra!!!

Var och hälsade på
Anki-Ankan
i går fm och fick mig en riktig kelstund med henne.
Ewa o Camilla, i morgon hade jag tänkt komma och störa er på kvällen med ett besök
!
Anne-Christin kommer att köra hem henne lör eller sön, längtar sååååå efter att få hem gosetjejen, men jag får jobba med henne ev två ggr till innan!!!
Va….finns inte plats i hennes bur för fler 

#16 Ha ha, jag looovar att du ska få din gosestund, jag får ju all tid i världen sen…
Grattis till det beslutet och jag förstår att du fallit pladask. Det är verkligen något speciellt med sköldpaddor för de har ett ljuvligt temperament.
Urmysiga är de och lycka till med tösen och det kommer nog gå bra. Klart att killarna blir till sig när det skall komma en kalaspingla till syrra.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Ja paddor är gulliga, hälsar pappas rultebalta

YIPPIEEEEEEE!!! I morron, i morron, i morron får jag hem den lilla goa kelfian!!! Gud vad jag längtar…men först ska jag jobba på katthemmet på fm, sen blir vi hemkörda av upphittaren Anne-Christine (som lilla fröken fått namn efter). Det ska bli jättehärligt
.
#20 Grattis, förstår att du längtar efter henne.
Nu är hon på plats, alltså….
väntar på uppdatering Maggan47

# 23 Här kommer uppdatering!
Fick hem hjärtegumman Anki som vi kommer att kalla henne i lördags o allt har gått över förväntan. Hon är en bestämd, tuff, orädd, cool som sjutton, snacksalig, kelig, helt underbar liten varelse. Hon har morrat åt killarna om dom kommit för nära, det blir mindre o mindre av den varan
.
Alfred är jättenyfiken på henne, smyger efter henne hela tiden. Dom har hälsat på varandra.
Emil är också nyfiken men samtidigt lite skraj, men det går bättre o bättre.
Rasmus var jättenyfiken i lördags, han undrade vad tusan det var för något som matte hade släpat hem. Nu bryr han sig inte så mycket, bara konstaterar att hon är kvar och accepterar det fullt ut!

Så fin hon är. Underbart vacker!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Åh va söt hon är.. Lycka till med henne..
Man skulle bara vilja gosa med henne.Så söt så vacker

Å lilla gosehjärtat vad du ska få bli bortskämd, härligt
Lycka till med lilla Anki!

"Åhhhhhh" sa jag högt här för mej själv när jag såg bilden på Anki!! (Mysigt namn!) Man riktigt ser på skönheten hur gosig hon är..grattis till nya familjemedlemmen!!

Här kommer en färsk uppdatering om lilla
Anki
!
Hon är helt hemmastadd, fullkomligt orädd, pratig - hon snackar i ett, sanslöst kelig o gosig, en helt underbart ljuvlig liten docka. Hon blir ordentligt bortskämd!
(Camilla, allt är bra med henne, hon piggnade till redan dagen efter).
Alfred o Rasmus har helt accepterat henne, medans Emil fortfarande är lite skraj för henne - eller vad det är. Vet inte om han är sotis, han är inte minst längre, när han första dagarna fräste åt henne så fräste hon tillbaka, om en katt kan tappa hakan så var det det Emil gjorde, ingen har nånsin fräst åt honom tidigare. Ja ja, med tiden vänjer han sig vid henne, är inte orolig över det.
Det är iaf kul o intressant att följa deras utveckling o beteende!!!
Sån vacker kisse!
Va skönt att hon pigga på sig så snabbt lilla gumman. Tufft gjort att fräsa tillbaka ha ha
Men vilket fint namn du har givit denna vackra kattfröken, Ankie heter jag med.

Hihi! Förstår att han tappade hakan! Fräsa??! Vilket sätt?!! 
"Jag e en tuff brud i lyxförpackning en tuff brud i snyggt fodral ett litet stycke dynamit…"
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady