Ny kisse.....
Kan inte hålla mig…………………………
Måste bara få berätta att jag har bokat min 4:e kisse från Sthlms katthem, där jag jobbar som volontär.
En underbar skönhet, en riktig spinnmaskin, vackra ANNE-CHRISTIN!!!
Visst är hon bara för fin, den mysiga lilla varelsen!
Kände att det stod Incan över hela henne
, hjärtegumman!!!
Kärlek vid första ögonkastet blev det!!!!
Grattis och vilken sötnos.
//Pia
åh du får hem den gosproppen, grattis 

När flyttar hon hem till dig?? *nyfiken*
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

#2 Visst är hon en gospropp, hon får spinna ikapp de jag redan har. Hon är helt underbar!!!
#3 Vet ej vilken dag än, det blir väl under nästa vecka hoppas jag!
Inte före onsdag bara, måste ju få hinna gosa en sista gång 

Nej vad kul! Grattis Incan. Hoppas att hon funkar med dina kissar. där hemma Skäm nu bort henne ordentligt, det är hon värd efter att ha gått hemlös så länge som hon gjort.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
Grattis till Anne Christine hon är verkligen vacker.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

vilken gosing

jasså du passade på att lägga beslag på gose gumman.
SDet gjorde du rätt i hn är helt bedårande den liilla fröken. Antar att ni ses imorgon fm igen.
Lycka till

#6 Ja du Ewa, jag hoppas ju verkligen att det kommer att funka med killarna här hemma, hoppas dom inser att dom behöver en vacker fjälla! Jag eller snarare vi kommer att skämma bort lilla damen
ordentligt! Man kan ju inte annat än att bli alldeles kär i henne!!!
#5 Du hinner nog få gosa med henne på onsdag, antar att vi får hem henne till nästa helg, förhoppningsvis!