OT. Kvinnlighetstest ^^
Hej!
Något lite lustigt. Fick en länk till ett kvinnlighetstest av en kompis. Endel frågor undrar man lite över om de är relevanta. Men det är skoj ändå^^
hur kvinnliga är ni? www.environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php
själv är jag tydligen laddad med östrogen ^^
kram :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Oj….jag med; "Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!"
Det var värst, jag som till och med erkände att jag tycker att pruttar är roliga…

Roligt test :)
"Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet."

hahaha. samma här ^^
synd att dom inte hade ett alternativ gällande naglarna "om man biter ner dom ibland så är allt bra" för det är så jag ser på naglar. antar att mina poäng hade åkt ner långt för det ^^
mitt avslutades med "you go girl" det var upp-piggande det med :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Oj oj oj jag med. Säger som dig Ankah fisar och rapar är alltid roligt.
Sjunga??? visst kan jag det men det låter förjävligt;)
//Pia
Jag känner mig för det mesta som en skitig skabbig småbarns morsa i lortiga mjukisbrallor och oborstat hår, men uppenbarligen inte då :)
Din poäng: 321 Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Haha,,, _Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.
_Hur ska man ta det,,, snyfft,,,, jaja, jag är ju tjej i allafall, alltid något,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Uh - jag är riktigt tjejig. Även fast jag aldrig sminkar mig, inte tycker om att shoppa, bara klipper mina naglar (och tar bort sorgkantern när jag jobbat med blommorna), inte kan sjunga, inte stör mig på toasitsen och inte gillar choklad.
Min sambo fnös till när jag sa att testet trodde jag var femme. :-P

176 poäng..tjejig tjej.

HAHAHH
Din poäng 57 -.-'
Du är något kvinnlig, men inte jättekvinnlig. Neutral med en vag lutning åt manligheten. bahah :P

Jag fick 251p.
Din poäng: 314
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
:)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Och jag. Lite fel formulerade frågor, jaG VILL TEX HA PARFYM, MEN janne tål det inte
Din poäng: 127
Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.
Totalt har 178769 personer tagit testet. Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 124.130665831
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag fick 250 p men som du säger Gunilla. Jag gillar med parfym men vi får inte ha ngt som luktar på jobbet och sen har jag de i släkten som är allergiska vilket gör att jag använder mindre.
rapa och fisa sänkte nog mitt en del med
sen att jag kan gå ok i högklackat betyder ju inte att jag går i högklackat. Föredrar sneakers. Sen så gör ju min frisyr att jag inte behöver gå så otroligt ofta till frisören m.m. Men jag tycker att jag fick oerhört höga poäng, jag som alltid klassats som pojkflicka;)
//Pia
Oh, rapa och fisa sänkte inte mig. Tycker det är skitäckligt när folk rapar vid bordet. Men sen så är jag en hejare på att gå i högklackat.Men inte så ofta man gör det här på landet och dessutom så får jag inte ha mina älskade 12cm stilletklackade dyra skor på mig, då Janne är lika lång som jag. URfånigt va? Sen sänktes jag nog av frissan. Vem går dit? Inte jag i alla fall. HAr hellångt hår nästan till midjan och toppar av det själv emellanåt. Avskyr att handla kläder.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja jag bor ju själv med kissarna så det är ju bara jag som behöver ta hänsyn till mig själv med raparna. Men borta skulle jag aldrig komma mig för eller om man har besök. Kanske bästa vännerna inte bryr sig men de andra.
//Pia
Din poäng: 205
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!
Medarbetare på jack russel terrier
e ju alltid kul, men gösses om man bor på landet å jobbar som med kor o har hästar då kan ni själva räkna ut som naglar o händerna ser ut, o jag älskar ta i i trädgården med som såga,rensa osv händerna är inte vackra :D haha. o kjol det har jag sällan annars är det mitt favvo plagg o tidningar det är hästfokus som handlas hem :) o Frissan ja jag klipper hela familjen själv har alltid klippt mitt egna hår sen jag var 14år typ, gick ett tag till frissan och hon viste att jag brukar klippa å färga håret själv hon sa att du kommer hit e bara slöseri på pengar,. Har sköna minnen av att sitta själv å vart "testperson" åt min ena syrra som är 5år äldre gösses gick i 4an å på den tiden skulle man vara rakad på sidorna (urfult) detta ville inte jag men syrran gjorde det ändå även läckert mönster i nacken eftersom hon o jag var korthåriga så vart jag ofta en test person men alla tyckte jag va skitsnygg i skolan herre gösses så fult hallo 80 tal fy bubblan hoppas inte just det blir inne igen fulaste jag har vart med om. Det å prickiga mintgröna kläder mmmm snyggt :D 191 p fick jag trots detta!

Din poäng: 57
Du är något kvinnlig, men inte jättekvinnlig. Neutral med en vag lutning åt manligheten.

Praktexemplar av kvinnlighet!!!!!! 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Mina poäng 231. Laddad med östrogen 
327 p
sminkar mig varje dag, har högklackat jämt, älskar parfym, smink, kläder och shoppa.
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Din poäng: 12
Du är inte jättekvinnlig, men ibland så lyser gosigheten igenom dig… eller missuppfattas du kanske? :)

;)
jaha det här e tydligen jag ;-)
"Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!"
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

#23 hahaha