OT Godmorgon Måndag!
Ser ut att bli en fin dag
Gustav har varit ute på sin morgonpromenad, Ludde är fortfarande ute..men han kommer oftast bara in för att äta. Stackars Mozze blev instängd i källaren i natt, hittade honom när jag skulle elda i morse. Vet inte vad det är med My hon har börjat kissa lite överallt..undrar just om feleway hjälper
Ha en bra dag alla!

Godmorgon! Här är lite mulet men blir nog fint, ska till min arbetsprövning på RIA sissta veckan,,, trisst, trivs där…jaja så är livet, Ska försöka få tag i akassan och se om de vet hur många timmar de klassar som deltid, de nya reglerna om att stämmpla upp till heltid drabbar även timmanställda,,, och hotellet som ska komma igång nu ijen,,,, vill de inte att folk ska jobba tros,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

God morgon!
Jag ska strax cykla till jobbet, sambon börjar nytt jobb idag så jag är lite pirrig åt honom, hoppas det går bra!
Har pillat lite på mina nysatta fröer imorse och redigerat lite foton. Här kommer ett smakprov på lilla Saga, vår "bonuskatt" som söker ett hem. En riktig godbit!
Godmorgon!
Jag har sovit på soffan hela natten nu, för jag fångade Motor i sovrummet precis innan han skulle upp i sängen… gissa vem som hade raketbajs på bakbenet?!
Nejhopp. Idag är en bra dag! Jag ska iväg och handla lite, komma hem sen och bara skriva min Sv B uppgift så jag kan skicka in den. Realism och naturalism! Woho! ;) Önskar nästan jag läst Dostojevski eller Tolstoj istället för Hjalmar Söderberg.
Här i Mellerud har vi lite växlande väder med ömsom sol, ömsom mulet - dock varmt och skönt. Har semester den här veckan och ska försöka samla lite nya krafter efter en hektisk vår med nytt jobb etc.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Strålande solsken o bra torkväder … har tvättat idag.
Precis kommit hem efter att ha hämnat kissen i tråden upphittad hankatt och varit med min väninna o "installerat" den. Fick mig lite gott kaffe på deras altan.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Har färgat ett överdrag till utesoffan.
tvättar och hängt ute.
Det är mulet o regnet hänger i lugten.
Får nog ta in mina kläder igen, suck.
Jenna
Har varit med mamma till sjukhuset för operation. Dom ringde nyss och sa att operationen var inställd på grund av strejk, så jag skall hämta hem henne idag istället för i morgon. Men jag fick sova några timmar och kopplade av. Skall möta Sarah vid bussen när hon kommer från båten. Jag får whisky och lakrits så då blir min dag räddad eller hur??
Här är mulet och varmt. I morgon så ska Janne in och opereras i handen, han har en sån där lillfinger, som har kroknat inåt. HAHA, första gången nån skär i honom! så vi blir borta hela dagen.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
vaknade precis. Började jobba halv sex imorse så när jag kom hem hallv ett så satt jag mig vid datorn en stund och sen gick och lade mig. Har knappt vaknat är men ska ta mig lite att äta. Ute är det kanonväder och imorgon hämtar vi en klättermöbl hos en bekant. Hon ville ha ett par hundra för den men då hon i sommar åker till Irland ett par veckor så ska jag a hand om katerna så jag fick möbeln. Den är helt ok och har ett hus i mitten. Lite lägre än den jag har men kommer sitta perfekt i deras lilla katthörna.
//Pia
Toppen!
Kom hem från Stockholm vid 18.30 tiden, tur att "gubben" kom och möte mig vid tåget i Kungsör. Hade köpt alldeles för mycket på båten som vanligt.
Att jag aldrig lär mig..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Men essut, du handlar väl aldrig;)
//Pia
Det var inte bara Essut som handlade för mycket tror jag, även Sarah. Men det brukar väl bli så eller hur Essut??
du har så rätt.
#13 Det brukar bli så när jag och Sarah åker, visst var hennes väska snygg för det priset?
Ska tala om att Sarah älskar att köpa väskor. precis som jag gör.
Tror att det släktdrag..
Jösse, en riktigt stadig frukost minsann
//Pia
#16 Den på bilden åt Sarah efter att ha ätit en rejäl frukost med ägg osv.

Slurp!
Essut, är det lyxvariant på den fina bantningen?
#19 Ja det är det. Man ska ju dricka vin på morgonen har jag hört.
Hu……. Nä, men det är klart, champagnefrukost är ju aldrig fel. Firade ni bröllopsdag eller något annat fint? Usch, så nyfiken jag är……Skäms på mig…..

Glöm inte Dag-Otto på Tv ikväll…