Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 970 ggr
karins
0

OT God kväll!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har ni gjort dessa dagar iFokus varit nere. Någon som haft abstinens? Själv har jag mest varit ute i det vackra vädret. samt virkat denna igelkott? Eller är det en mozzig sten?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6b1149d3-cdea-4b29-8b1c-ef2d68ea4b2e&Filename=knotter 002.JPG)Vad är detta undrar MozzeCool

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=2e33348e-0331-40ce-b238-d47ff3e25411&Filename=kisemisar 004.JPG)

Puma77
0

Så söt. Själv har jag shoppat, varit nere vid havet och solat, virkat, Pussat på katterna och väntat på iFokus.

Har nog gjort ca 20 punkare sen senast i alla fall.

//Pia

Simson
0

Abstinensen har varit följeslagare här. Även dammsugaren. Räkningarna är gjorda i alla fall…

Igelkotten var liten i jämförelse… =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

solweig
0

i dag har vi varit o hälsat på therese o hennes bebis vendela.  världens goaste unge tyckerjag. men jag är ju partisk. zenitha var med. vi tog en promenad till nynäshamns centrum. jätte mysigt. fick träffa torkel o sixten, men ej blissa, hon låg under sängen hela tiden vi var där.

martdat
0

känts jättelustigt utan iFokus, försökte skriva för nån timmasen men det gick inte att posta,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Imasy
0

Medans vi har suttit med alltför lång absinens, har jag iaf sålt en av mina söta hamsterbebisar idag.

Och köpt en ny hamsterbur har jag också gjort. Att sätta ihop den var banne mig inte lätt :S en massa våningar och rör hit och dit….

karins
0

Stina fyllde 9 år i dag! Grattis min solkatt!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1b0e2c2a-0472-49ae-ba19-e7fb8a1875fa&Filename=kisemisar 002.JPG)

Jenna-Gun
0

Jo nog har man haft abstinens alltid.

Men jag har ju fått lite annat gjort i stället. Så inget ont som inte har nått gott med sej.

Solen har allafall tagit bort den mesta snön nu. Så då är det att fundera på hur rabatterna ska se ut i sommar.

Jenna:)

Puma77
0

Grattis Stina

//Pia

Simson
0

Grattis solkatten Stina!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Imasy
0

Grattis till stina :)

Inge-elsie
0

God kväll idag har jag varit hos doktorn igen med min fot. Fick en ny diagnos som lyder: inflammation i foten och skall vila 4 veckor samt äta 3 olika mediciner. Kunde oxå vara en korsbandsskada. Får se om det hjälper. Har varit ute med katterna idag och varit på apoteket samt köpt röda byxor till mig. Nu skall jag koppla av så att jag orkar fixa förrådet i morgon samt fixa trädgården. Sedan får jag vila.

solweig
0

du ska ta det lungt tycker jag. låt magnus o zara hjälpa till.

essut50
0

Grattis Stina…Kyss

Här har jag varit duktig tycker jag själv dom här två dagarna, har städat, tvättat kläder och lärt mig virka, ja det blev en fågel till slut tror jagSkrattandenu är den på väg till Timjan i Upplands Väsby för att se om den duger som leksak.

Idag var jag på Kungsörs marknad, men tyvärr så var det inte så bra, mest krims krams tycker jag. Men jag köpte en väska och en fleecjacka..Kommer hem jämt med någonting tyvärr..Men sån är jag…Generad

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Blondieisbackagain
0

hah jag försökte loga in i går o i dag nu funka de :D Men va äre dom har gjort om då? tycker de ser ut som förut -.-'

men iaf jag har köppt koppel o sele till blondie o B-vitaminer till hans klor som börja  skiva sig ..

jusste köppte Epi-Otic till öronen men nu behöver jag er hjälp..

Hur ska jag göra ska jag hälla direkt i Örat??? hur ofta o hur många dagar??? 

//karin 

en söt bild på blondie när han käkar gräs ;)

essut50
0

#11 Synd att du inte kan följa med på söndag till Mariehamn..

Ta det nu lugnt, säger som Solweig låt Magnus och Sarah hjälpa till imorgon,,

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

brutt
0

Har som vanligt arbetat heltid med människor inom vården och som vanligt ägnat fritiden åt katter och barn.Kanske läst lite mer tidningar och annat än vanligt,

Grattis Solkatten!

Jenna-Gun
0

Grattis Stina

Inge-elsie
0

#11 Magnus och Sarah hjälper till så mycket dom kan. Magnus måste ju sova oxå. Sarah hjälper oxå till när hon kan. Det är bara mamma som inte förstår någonting som vanligt. Vill ha sin uppassning som alltid. Vaknade klockan 3 på morgon, väntade på frukosten till klockan 8, ville inte fixa själv.

Men i morgon skall Sarah och Magnus fixa förrådet och slänga en massa saker. Däribland mina böcker som jag inte vill ha längre.

karins
0

Stina tackar för alla GrattisGlad

Hawknestgrove
0

#14 http://www.veth.se/article_detail.php?ID_article=31038

Men varför? EpiOtic? Är han Ok och normal i öronen, behöver du inget sånt. Ta en bomullstuss, gansk stor och lös och droppa lite olja på och snurra ner i örat, så räcker det som öronrengöring, om det alls är nödvändigt. Jag gör aldrig rent mina katters öron, Det fixar de ju själva. Och att klorna skivar sig, det är inget att oroa sig för. De ömsar ju klor liksom.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Grattis Stina i efterskott!

Hawknestgrove
0

Ja grattis till fina Stina!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Stina tackar för GrattisGlad

martdat
0

#14 De har bytt webbhotell , förhoppningsvis blir det m,indre strul med sidan nu.

ja, man fick ganska mycket mer gjort de dagarna men det är skönt att det funkar ijen,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.