tack morgan
tack morgan för kattbollarna, som du kanske vet så är katten tillbaks hit ,och ska vara här i 3 veckor,hon tyckte verkligen om bollarna

Vilka kattbollar? Är det punkbollar är det Puma77 som ska ha hög tass, men som sagt vilka bollar är det.
MP

det är två bollar med svans påoch en är orangeoch ser ut som en litenråtta.det stod ditt namn på kuväret.den ena bollen är hon helt gaalen i,jag hittade matten till katten ,men nu ska hon vara här i3 veckor iallafall,,,

Ok, skickar iväg så mkt kuvert men jag borde känt igen det men inte detta men står mitt namn samt adress så är det ju jag. Härligt att leksakerna uppskattades 

morgan ,när jag skrev att jag hittat en katt på en bensin mack ,så skrev du att du skulle ´skicka lite katleksaker typ till katten , TACK IALLAFALL DET VAR JÄTTE GULLIGT

Siberlina,nu föll paletten ner, jo jag tyckte din insats var värd att belönas. Än en gång tass att de uppskattades 
Ha ha Morgan du e vimsig som vanligt:)) Men visst är det kul med lte överraskningar ibland.
//Pia
Ja, vår underbara vimsige Morgan. Vi vimsar så bra ihop, han och jag…. siberlina, så mysigt att du ahr kissen hos dig igen! Nu är den i allafall trygg!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ja här är hon trygg och får inte gå ut ,men ligger gärna på balkongen