OT Godmorgon onsdag!
Godmorgon alla hittekattsvänner! Vädret är fortfarande strålande, hoppas inte det blir lika blåsigt som igår. Har gått och blivit fökyld, känns som jag har ett rivjärn i halsen. Se om jag kan sitta ute och virka hjärtan och grodor. lite reklam här..kommer fler grodor på tradera

Ha nu en bra dag alla!

God morgon! Vaknade redan vid halv sex, - uppe med tuppen med andra ord! Men det var lilla bebis-Vendela som ville gå upp då. Har gett katterna mat och mockat kattlådan. Allihopa har redan vart ute tilloch från ute på balkongen, dom, som jag, väntar nog på att solen ska komma mot balkongshållet 
Godmorgon. Vaknade redan vid 8-tiden idag, jätte tidigt tycker jag som är morgontrött..
Solen skiner redan och katterna har fått mat..Kanske går en sväng runt ån och kollar på änderna idag..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
God för middag har varit vaken ganska länge tycker jag. Har gett katterna frukost tillsammans med mamma som vanligt. Skruttan har kräkts igen. Hon äter för mycket tror jag. Hon hetsäter bara för att puckot inte skall få något. Denna gång prickade hon tofflorna och väskan, så det blev till att tvätta igen. De har varit ute en stund men puckot ville inte vara ute. Skruttan ville jaga fåglar men det fick hon inte. Så nu sover nästan alla. Jag skall fixa tvättstugan idag tror jag. Brorsan är sjukskriven för att hans ben vittrar sönder igen,det är en följdsjukdom från diabetesen.Mamma tycker att jag skall ringa runt till mina systrar och berätta det, men det får dom veta om jag skriver det här.
stackar han. vad ska dom göra nu med hans ben? ska han opereras?
#3 Stackars brorsan, nu igen
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Han skall bara vila så mycket han kan. Benet viker sig, tänk hur du viker en servett i två delar, så gör hans fot. Men han kommer inte att vara stilla tror jag. Förra gången fick han färdtjänst till och från jobbet. Läkarna kan inte göra så mycket tror jag. Om det fortsätter så får dom sätta in nytt ben i foten.

Good Afternoon!
Vill bara visa Stadsparken som jag går genom när jag går till centrum. Jag njuter av varje steg jag tar. Gräsmattorna är fulla av vårblommor.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Så fint det ser ut i stadsparken amebit!

Så härligt Puma! Finns väl inget så rofyllt som att sitta vid sjön!.om man inte räknar spinnande katter då förståss
Det var helt underbart förutom att jag var uppvaktad av en åttafotig sak två ggr, dock inte samma. Men för respekt av er som inte gillar dem så låter jag bilden vara kvar i min dator:))
På vägen hem såg jag när de hade tagit ut en sprillans ny Windy från fabriken och susade runt i den. För er som inte vet vad det är så är det en riktig lyxbåt för oss Svenssons.

//Pia