Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 492 ggr
Therese87
0

God morgon Tisdag!

Fortfarande lika fint väder ute och jag steg upp redan vid halv sex för då ville Vendela upp.

God morgon!

karins
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Grabbarna drog upp 23 sillar i går kväll. Och nu på morgonen hittade vi Sippan kraskande på en tjuvad sillOskyldig Ska snart till Doktorn med yngste sonen. Ska vara där 8. 30. Sedan rensa sillen..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f295e2df-7c9e-406c-b829-619c51dd7b12&Filename=Sippasill 001.JPG)

essut50
0

Godmorgon. Ställde mobilen på larm 06.30 men orkade inte stiga upp typiskt mig. Undrar varför jag lovar att åka bort när jag helst vill vara hemma och sova.FörvånadNåja, nu är jag uppe och ska snart åka iväg till Flen.

Solen skiner här oxå, man undrar vad man ska ha på sig, om det är kallt ute eller ej..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Inge-elsie
0

God morgon Skruttan har ätit frukost med mamma. Puckot har jag inte hittat ännu, har antagligen hittat någon ny plats att sova på. Hon kommer nog fram så småningom. Magnus jobbar och skall träffa sina kompisar efteråt. Jag skall nog sova middag på eftermiddagen annars orkar jag inte vara uppe i kväll.

Puma77
0

INget jobb idag utan bara ta det lugnt. Kanske går ut med kameran och letar inseker, får se hur varmt det är i luften. Hoppas på värme idag i alla fall.

Tudor ligger högst upp på klättermöbeln i fönstret och myser som bara katter kan i solen. Vrider och vänder sig så han nyss höll på att trilla ner;) Han älskar verkligen den platsen. Thindra sitter på bordet och tittar på honom när han snott hennes mysplats också:))

//Pia

Therese87
0

#4 Sixten ramlade ner från våran klätterställning imorse när han låg och vred sig och vände sig. Dock är intr ställningen sådär jätte hög, kanske 1 ½ meter bara så han slog sig inte Glad

Puma77
0

#5 ungefär lika hög som vår då. Tudor föll dock på den sidan som fönsterbrädat är på så han fick tag om kanten och hävde sig upp igen men som sagt han har ju ramlat ner några gånger. *fniss*

//Pia

SamanthaJones
0

Gooooog Morning :)

Idag blir det körningen igen och sen hem o mysa med Nisse 1 & 2. Det blir lite jobbigt med en katt som heter Nisse o en hund som heter Nisse. haha :)

Strålande vackertväder här i linköping o jag är jätte sugen på att gå o ta en fika :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Dakrish
0

Godmorgon!

Vaknat halv sju imorse (%¤#"#"¤ katt! - nej, vänta, det menar jag ju inte) för att mata Motor som var vrål hungrig. Han fick lite mat, jag som var så trött efter att ha lagt mig vid ett-snåret skrapade bara det sista ur burken och somnade om på soffan. Så givetvis var han hungrig vid 8. Och fick upp mig några gånger för att rensa i lådan.

Sen sussade vi tillsammans i soffan. Skrattande

Hawknestgrove
0

Ja här var vi uppe i omgångar som vanligt. Sedan tokstädade jag min bil, har ju lite nikotinabstinens… Men det går bättre och bättre!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Therese87
0

#9 Har du slutat röka?:)

solweig
0

såg på nyheterna att det var nån knäpp proffesor, som tyckte att ciggareterna skull bara få köpas på systembolaget. antagligen för att det skulle bli svårare att komma åt.

Therese87
0

#11 då skulle du bli förtvivlad mormor??

solweig
0

#12. jag skulle bli vannsinig. skulle nog löpa amok.

Therese87
0

hahaha!

Hawknestgrove
0

Ja, i går så blev det två halva cigg. Smakar urk. Idag har jag rökt EN. Smakade apsk*t. I morgon, så är det sista dagen som jag får röka. Sen är dess tid slut. Champixen funkar verkligen bra, jag vet förra gången jag skulle sluta, så tänkte jag bara på hur röksugen jag var. nu har jag fullt upp med att tänka på hur illa jag mår.

Dakrish
0

#15 Tänk på att så fort du slutat och gått utan cigg en hel dag, så börjar din kropp reparera sig själv. Efter… 1 år, tror jag det var, så har den reparerat bort all skada som ciggen gjort. :) Om 2 år har hela din kropp bytt celler, vilket gör att de där cellerna som fått nikotin inte finns kvar längre.

Hawknestgrove
0

Ja jag har ju liksom rökt i 44 år….