Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 725 ggr
Imasy
0

Visst måste jag väl...

… kunna klippa ner mitt tov-monster skorpan?

jag fattar inte hur sjuttsikken har bär sig åt, men den katten är konstant full i tovor. eftersom jag inte har några planer på att ställa ut honom i det närmaste, har jag bara klippt tovorna rakt av, så han är väl lite hackig i pälsen, men så tänkte jag, att eftersom han iaf är innekatt, måste jag väl kunna fräsa av all päls på kroppen?

han har en väldigt dryg päls att hålla i styr över lag, och han hatar när jag klipper tovor, så jag tänkte underlätta för honom.

Inge-elsie
0

Det blir nog skönare för honom på sommaren och är lättare att hålla efter tror jag. Fråga Maggan47 hur det gick för Lucas när han blev rakad.

Imasy
0

ja, vi brukade klippa ner våra persrar vi hade, och som sagt, han är ju inte utekatt och kan behöva sin päls, så jag tror nog att han får bli klippt som ett lejon ;)

Jenna-Gun
0

Har oxå en tovlisa som vi brukar vara till vet och klippa . Hon blir galen när man klipper bort tovorna själv, eller borstar henne.

Jenna

Imasy
0

mina hamstrar lär ju bli glada över all päls de kommer att få att mysa med i boet ;)

Hawknestgrove
0

Ok, är du utrustad med massa tålamod och kan få någon till hjälp, så kan du nog göra det själv. Siw och jag klippte ju ner Ragge deras sista sommar. Ok vi var två envisa fruntimmer och gav oss inte, men det tog en förmiddag, för både vi och Ragge var tvungna att vila mellan varven. Ragge var ju gammal kisse och tyckte ine ens om att någon tog i henne. MEn det gick! Anars hör dig för vad veten tar för en lätt sövning. Eller om det kanske räcker med Nozinan sömntabletter?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Imasy
0

jag har redan börjat klippa lite ;) men vi behövde båda en paus :)

Hawknestgrove
0

Ja trägen vinner…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....