Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 575 ggr
siberlina
0

fullmåne

påsöndag  är det fullmåne  och  det  märks  på katterna, dom  som är  känsliga

Simson
0

Som mina har hållit på inatt så kunde jag ha svurit på att fullmånen var inatt!! Huliganer!! Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

karins
0

Jag tyckte månen var full i natt, men då var det inte riktigt fullmåne då….

Puma77
0

Det är fler än katerna som är vakna vid fullmåne. Min mor har jättesvårt att sova t.ex medans jag sover som en stock som vanligt.

//Pia

Dakrish
0

Så det är därför här tvärvägras nattsömn… eller ja, sova på min mage går…

siberlina
0

man kan känna  av det flera dagar  i förväg  ,har jag  fått  reda på   och det stämmer verkligen, men  det  är  imorgon  natt    söndag    som det  är fulmåne..

siberlina
0

jag sa  fel  ,det är  nu  i nat som det är  fullmåne..

anebit
0

Jag sover väldigt dåligt vid fullmåne.  Så det blir vaknatt i natt då?   Om katterna sover dåligt just då har jag inte tänkt på.  Vet bara att när jag går upp på toa på nätterna så kommer dom springande ut i köket och vill ha blötmat fast det alltid står torrfoder framme.  Men dom får vänta till det blir morgon. Nån ordning skall det vara.  Flört

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

missempty
0

Jag har märkt att jag ofta ligger sömnlös vid fullmåne också, fast det märkte jag först efter att jag varit vaken några fullmåne-nätter. Visste inte ens om att det var fullmåne, kunde bara inte sova och fattade inte varför!

Någon som vet vad det beror på? Trodde jag bara inbillade mig och att det bara var nonsens men verkar ju vara fler än jag som har samma problem…

siberlina
0

jag  förstod inte heller   det förut  , men  nu   har jag skrivt  upp när  det är fullmåne   i kalendern  , så nu är jag  förberädd..18  ev   20 maj är nästa   gång

Hawknestgrove
0

HAr ingen kalender längre, där det står, var kollar man det då?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

siberlina
0

man kollar det i mån kalendern , man kan hitta det på nätet

Hawknestgrove
0

Ok, tack!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....