Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 674 ggr
Ciiviic
0

OT: Godermorgon Måndag

åååh denna helg har vart heeelt underbar ;)
åh dagens planer är nåra ;P
Kommer bli att ligga och sova, jag inte riktigt kommit i säng ännu ;)
Men blir så när man inte kan sova.. åh klockan är kvart i fem :O

Nästan alla katterna sover..
Trooya gumms ligger på ena högtalaren och tittar på mig som om jag vore hel knäpp som är vaken nu ;)
Innan så satt hon i fönstret och lyssna på fågelsång :)
Så mysig så :) .. Så lite försiktigt titta hon på en med blicken :
Matte snälla låt mig gå och leka med dom ;) ..

Neej nu ska jag göra lite nytta ;)

Ha en underbar måndag ni alla ! Hejs

Puma77
0

Mmm telefonen ringde nyss. Sticka till arbetet och sitter nu och häller i mig en kopp kaffe efter nattens huvudvärk. Men man kan ju inte ligga hemma och slappa jämt;)

//Pia

karins
0

Godmorgon! Solen skinerCool Hoppas den gör det hela dagen. Pengarna är slut så även kattmaten. Kokade den sista kycklingen vi hade till katterna i natt. Ska gå ut lite och pyssla kanske tvätta om vädret håller i sig. och så börja virka hjärtan börjar med ciiviik'sFlört

Dakrish
0

Godmorgon!

Idag vaknade jag tjugo i förbaskade sju av att fjärtis hoppade upp på mig med klorna först. Har fått sova på soffan, för Motors mage mådde inte bra och då vill vi inte ha in honom i sovrummet. Dessutom får sambon sin första hela natts sömn sen Motor dök upp i våra liv…

Så gissa vem som hade katt under täcket halva natten? Gnagande på mina tår också… nu går han runt och skriker efter mat och min sambo… Det ena har han fått, sardiner, men det dög inte.

Kattmaten är ju slut här också…

Kaaaaaffeee! *går som zombie till vattenkokaren*

Jenna-Gun
0

Har mina katter inne i dag.

En man som saknat sin katt  satte ut en fälla för att fånga in den här utanför.

Här är flera okastrerade hanar som springer.

Hoppas han får tag i sin katt så den blir kastrerad.

Så less på kattägare som inte kastrerar sina katter.

Annars blir väl den här dagen ganska lugn.

Jenna

Inge-elsie
0

God förmiddag har varit ute med båda katterna och mamma. Katterna gick in först, sedan mamma. Skall ta det lugnt idag. Skall klippa rosenbuskarna och sedan hjälpa Magnus packa för resan på torsdag morgon. Han skall till London med sina kompisar och gå på utställning.