HJÄLP
Ang bebisen och Cissi….
Har glömt uppdatera här.. ja e jätte ledsen för det. För det har gått lite bättre tills idag. Hon la bebisen i kattlådan så när ja kom ner mådde inte bebisen bra. Massa kattsand i munnen som ja försiktigt fick ta bort. Så nu ska ja flytta över henne… några sista smarta tips?????
Kan Poliita bli arg på mig tror ni??
Ska ja smöra in hela ugnen i smör eller bara uppe på??

Lägg bäbis hoss den andra mamman…
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
vad har hänt? har jag missat nåt?
Cissi som kom ifrån Vislanda fick ju en bebis här… tror du svarde i den tråden Jennie. Och Cissi tar inte hand om henne. Och idag höll det på att gå väldigt snett,,
aha, hon är en av martdats katter?
har du fått lov att stödmata henne?
nej det har gått ok med det tills idag nu har hon inte fått mat… hon verkade lite slappare än vanligt nu…
Förösk att ta in henne till den andra mamman på en gång.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Japp ska gå ner nu håll tummarna för oss..
har du 2 st katter hemma som precis fött?! nu är jag helt efter här tror jag ;)

Å jag som läste att du skulle smöra hela ugnen och trodde du skulle ugnssteka den! Jösses vad man läser tokigt ibland!! =)
Lycka till med den lilla! Hon mår nog bättre med den andra mamman?!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Härligt.
En fråga, kanske lite dum men jag vet i princip inget om kattmammor och deras ungar, men finns det risk att Cissi blir reagerar negativt på Pollita som nu sköter hennes bebis? Eller kommer hon snart glömma sin bebis?
Cissi och Pollita är inte tillsammans så de träffas inte. Katter glömmer ganska snabbt sina bebisar. I alla fall enligt mina erfarenheter. Imorn ska Cissi få komma till veterinären och bli kastrerad. Hon löper och har gjort sen en dag efter födseln så det blir bäst för henne blir nog skönt att slippa gå runt och löpa
Åh va härligt att se att det gick bra.
Vilken lättnad att Pollita tog hand om den bebisen.
Det är nog lika bra att Cissi får bli kastrerad imorgon.
Tack för att du ställer upp för dessa katter.
Så skönt att det gick bra. Vilken lättnad.
//Pia
Sedär ja, så bra att det gick så smidigt som det gjorde. Vet ju om flera som fått kullar tätt på 2 katter där dom delar på vara tuttmamma å kattungarna går från den ena till den andre för snutta. Så även om den andre honan hade funnis i samma hus så behöver det inte betyda att den hyser agg utan mera skönt nu slapp jag :P
Men gud, vad är jag för en Hedenhös?! ;) snacka om att vara efter! :P

Härligt att det gick så pass bra!

Va skönt att det löste sig , men visst är dom härliga kattmammorna ändå när dom tar sig an andras ungar =)
Som uppfödare har jag varit med om både det ena och andra när katterna fått ungar.
En gång hade jag två honor som blev mammor nästan samtidigt , då börjar plötsligt en tredje hona utan ungar att bli väldigt mammig och avundsjuk och började producera mjölk.
Så helt plötsligt var det tre mammor på två kullar och det var helt perfekt, för det var alltid någon som passade ungarna medan dom andra uträttade behov eller åt =)
Det är så härligt att se samarbetet mammorna i mellan 
Nu när ja kom ner låg dom två små och höll om sin nya syster :) Så söta så ja nästan började gråta. Kul för lilla Maja att få två syskon att leka med också :)
Åh va roligt att höra, man blir så glad för det.
Det här var riktigt glädjande nyheter och det bästa som kan ske nu blir Maja bra omhändertagen och du slipper oroa dig. Eftersom Cissi visat så starkt att inte vilja ta hand om sin bebis så är det här bättre. Skönt for Cissi att bli kastrerad så hon får en lugnare tillvaro.
Lycka till med alla kissarna.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Härligt att det går bra!
Så glad man blir när det funkar med en annan mamma.
Härliga foton, mera mera

Vad underbart att den andra mamman tar så väl hand om lille bäbis…vilken söt bild!!
Ja det bästa som kunde hända. Annars så är det risk att du bränt ut dig.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
fast det hade ja gärna gjort för sötis Maja :)