Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 553 ggr
Alexej
0

Insamling-Vislandakatter!

Vislandakatterna har skapat lite förvirring. Vill ni bidra till katterna finns 3 möjligheter:

1. Sätt in pengar på KKS-konto pg 138 39 84-0, märk inbetalningen med "Vislandakatter". KKS redovisar där under insamlingar i en egen rubrik: Vislandakatter
  2. Sätt in pengar direkt till Teddy. Restpengar inbetalas till KKS-insamling för Vislandakatterna. Kontakta Ciiviic för kontonummer.
  3. Sätt in pengar till Mardats telefonräkning. Restpengar betalas till KKS. Kontakta martdat för kontonummer.

För de som inte har läst om Vislandakatterna finns länken här:
http://hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=dea6cf85-3945-42e7-9e62-50609ab54bff

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
0

Tack snälla för tanken men vi kan avvakkta lite, jag har ju hela tiden vetat att det kosstar pengar så det ska jag ju betala själv hellst, räkningen kommer inte förens i slutet på månaden så vet inte heller vad den blir.bara att den blir bra högre än vanligt,,, hehe, men jag kan ju hojta till om det känns övermäktigt.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Jag tänker iaf ge lite pengar till telefonräkningen och annonskostnader. Vet hur det kan bli med räkningar:) Ring till telefonbolaget då hör du hur mycket det är hitills….

Kan du skicka mig ditt kontonummer?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Jättebra Alexej! Nu finns det minsann ett enkelt sätt att ge!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

har ring o kollat, ser ut som att det kostat drygt 300 kr med anonser o alla mobilsamtal,inte så hiskelit ändå…

Hawknestgrove
0

MArtdat, en liten liten peng kan jag avvara så får jag ditt kontonnummer

martdat
0

det är lungt, se det som mitt bidrag till kks. jag som aldrig har råd att skänka annars, låt mig göra detta nu, kram på er!

Alexej
0

Mardat, jag tycker det är viktigt att ta dessa pengar ändå. Framförallt för att framtida katträddare inte behöva tveka att hjälpa till pga alla kostnader.

Får du för "mycket" kan du iaf ge det till KKS.

Hawknestgrove
0

Prexis……Så upp med händerna och pma kontonumret!