Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 592 ggr
Imasy
0

Stackars lilla Skogis...

… som hade oturen att komma till en familj, där h*n inte var värd speciellt mycket, precis som så många andra katter.

Fick frågan idag om jga visste någon som ville ha en "skogis". Familjen skulle flytta och katten skulle väck snarast omgående. Frågade tillbaka att jag ville ha mer info om katten för att kunna höra mig för. Fick då veta att det var för sent, katten var avlivad.

Hoppas nu att kissen har det bättre på andra sidan, med en massa andra katter som sällskap.

Hawknestgrove
0

MAn blir så lessen….. Att man ska ha så j***a bråttom….Gråter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kat08ja
0

Näe, stackars kisse Gråter

[sofia-85]
0

Åhh stackars pisse..Gråter

emjon
0

Gråter

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jenna-Gun
0

Men är de inte kloka i huvet. grrrrrrrr

annebeate
0

Lilla kisse, så grymma människor kan vara Gråter

Lena
0

Nej vad tråkigt och ledsamt! Det är för bedrövligt att folk bara kan döda en katt utan minsta betänkligheter. Att de inte visar minsta respekt för levande djur!

De får veckans riskvast av mig! :(

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Lena, ny rubrik. Varför har du inte tänkt på det förr?

Sidentass
0

Usch o fy!!!

Den taggigaste kaktus härifrån, tviiii:-(!

Faxlin
0

Usch vad tragiskt. Men bättre döden än att kasta ut dem som många gör. Kanske låter krasst och elakt. Men det var inte meningen.
Blir också ledsen när folk avlivar friska djur och sjuka med om de inte är så sjuka att de inte går att göra friska. Men det finns det som är värre tycker jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

karins
0

Gråter

essut50
0

Stackars kisse.Gråter

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Jenna-Gun
0

Jaa en riskvast var det bästa ordet här

Hawknestgrove
0

JA, jag är benägen att hålla med ÅSa. Men varför så bråttom? OCh varför först fråga om någon kan ta hand om den och i samma veva avliva….Bättre då att dessa oansvariga människor hade knipit k**t.

Imasy
0

det var min vän som frågade mig, för hennes lillasyster hade berättat detta för henne, och det var alltså en vän till lillasystern som ägde denna katt, eller ja, hennes föräldrar ska man väl säga. Min väns lillasyster tyckte detta var så hemskt att de skulle avliva katten, så när de ringde familjen för att få veta mer om katten, hade de sagt att det var för sent….

Hawknestgrove
0

Åh, på det viset…..Ja sorgligt i alal fall, att de inte ens gjorde ett ärligt försök och väntade….Gråter

[Dezederia]
0

Usch!! Det finns så många personer som mår dåligt för att dom fått avliva sin katt på grund av sjukdom eller liknande och så går dom här och tar bort en fullt frisk katt för att dom antagligen inte orkade vänta!!! Hjärtlöst!

RIP lille skogis :(

Jenna-Gun
0

(Lilla skogis  )