Så kan det gå

den funkar inte.
Nej, den går inte att öppna
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
är det om de två mammorna som skulle betala 300 000 resp 400 000 för sanering efter katterna? De bråkade med sin hyresvärd och fick ner summan till 150 000 kr var om jag inte minns helt fel..
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

**Ja, det är mammorna.
**
Ska kolla på programmet i kväll. Om man inte har trean, så kan man se det efterråt på datorn www.tv3.se

Tack för upplysningen om det kommer på TV3 ikväll, hade inte sett det!
Insider kl 22.00
Japp och missar du det, så kan du se det på datorn

Har jag planer på att se, krockar tyvärr med Gordons kitchens nightmares men jag får väll missa det då,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#9 Kolla på Insider på datorn senare :) Finns på TV 3´s hemsida :) tv3.se
Medarbetare på jack russel terrier

Snart dags för TV3! 

Ja det bostadsbolaget vill då inte jag bo i, , schit man blir ju mörkrädd. däremot satt jag och väntade hela programmet för att höra om det var frågan om en okastrerad hane,,, det var föga information om katterna.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

har inte läste mera om det..men det som jag känner obehag i beträffande detta..är att det ser inte bra ut i tanke på kattens status..
Ja, jag tittade. Ok, hyresvärden var ju minst sagt svävande, men ne sak slog mig. Varför i hela friden kunde inte någon av tjejerna stå upp och intyga, att deras katter INTE hade kissat ner? Det sades inte ett ord om att katterna var kastrerade. att de var rena rövarsummor, som det rörde sig om, det håller jag med om och att man inte behöver byta ut badkar och tvättställ , det är en sak. Men där fick ju bolaget stryka på foten. MEn hade jag haft gott samvete, så hade jag stått på mig mer än dessa två. Så något lurt är det.