Trooya
Har ju totalt glömt att berätta lyckan om att ett permanent hem väntar på att Trooya ska komma ditt :) . Så nästa vecka åker hon in för kastrering och efter det flyttar hon till sina nya familj :)
Trooya är en av skyggisarna vi har haft hemma som Emma räddade nere i Ronneby i höstas. Men nu har tiden kommit för henne och hon ska flytta :) . Känns så roligt för hennes skull :) .
Så nlir 2 flyttningar här snart ;) …
Åh, så kul för den lilla! Du är duktig du!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

nah duktig vet jag inte ;) . de va familjen som kontaktade Emma, genom KKS hemsida :) .. Men om jag kommer sakna henne..
Jo, men så många kissar, som du haft och tagit hand om. Kram till dig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mjoo, har vart den del, ååh vart värt varenda sekund av de :) . tyvärr blire stop ett tag nu..
Tack, du ska också ha en kram för allt jobb du gör : )

Vad roligt! men jobbigt att lämna henne va,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vad roligt att Trooya fått ett eget hem! Kom ihåg när Emma och jag fångade in Trooya och Lycka. Man blir så varm inombords när man hör det går så bra för dem. Förstår det är jobbigt att hon ska åka. Vet hur det är när mina stödisar åker. Du ska ha stor eloge för att du ställt upp som stödhem Ciiviic.
Lycka till Trooya!
Kramar Melinda

#5 - de är jätte jobbigt, men kan ju inte behålla alla jag får hem, men både trooya oh lyka är mina bejbis
#6 - ja flickorna har gjort världens framsteg från bakom tvättmaskin till att sova i sängen varje natt , känns helt galet, dom är speciella, kommer bli tomt för lyka men hon har ju sveisen kvar, de har vart en ära att vara stödhem till dessa underbara flickor. Så ska väl tacka Emma som lät oss vara stödhem till dom