Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 2568 ggr
Jenya
0

Skylt :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort en egen "släpp inte ut katterna skylt"

Vad tycks? hade velat ha med en siluette av en katt men kunde inte finna någon sådan som man fick använda. 

http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=d625360d-ff07-41ea-b36b-bb582836412f&Filename=Test%20Liten%20prov.jpg

Jenya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde en till "stäng inte dörren" så missarna slipper träffa på stängd dörr när dom skapå toa :)

http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=0ac40368-ee90-435e-add2-5300efaf7461&Filename=st%C3%A4ng%20inte%20d%C3%B6rren%20litn.jpg

emjon
0

Båda var fina men den andra Stäng inte dörren är klar favorit hos mig så läcker.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Faxlin
0

Ohh, den lila var så otroligt snygg. Kanske beror det på att jag älskar lila som gör att jag fastnade mer för den skylten. Men de var snygga båda två.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Puma77
0

Jätteläckra bilder.  är det penslar du använt? Tycker jag känner igen några.

//Pia

Ciiviic
0

Jenny :O Liinda vill ha ;D …

martdat
0

Taoskylten var läcker!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jenya
0
Erika91
0

Jättefina Jenya :)

essut50
0

Åh lila skylten var så vacker.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

karins
0

Så fina skyltar! Helst den lila.

Lena
0

Jättesnygga skyltar!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

emjon
0

#1  Har du gjort den endast till dig eller har du tänkt börja tillverkning och sedan sälja?

Jenya
0

Jag tänkte kanske att KKS kunde få ha dem och sälja. så jag kollade endast efter gratis penslar att använda. :)

Ciiviic
0

Jenya - hur mkt får plats i ditt hjärta ? snacka om att tänka på alla.

Jenya
0
emjon
0

Vilken fin tanke och det är nog många som vill köpa dem så det blir ett bra tillskott för KKS och deras kissar.

Ciiviic
0

#15 - Nää men du är ;P ..

Hawknestgrove
0

Jättesnygga!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MorganP
0

#13 Jättefina skyltar och snällt som du skriver att du vill att de säljs för att få in medel till KKS katter. Du kan väl kontakta mig via PM eller mail så kan vi talas vidare, det bästa är nog att försöka att lägga upp dem på Tradera som auktion, har du själv konto på Tradera?

Mvh
Morgan

Lena
0

Vore jättebra som auktionsobjekt! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

essut50
0

Lägg gärna upp skyltarna på Tradera, så kan jag försöka fixa så att ni får in lite pengar.GladHjälper gärna att höja priset på dom..Men den lila vill jag ha själv.

Hawknestgrove
0

Apropå Tradera, har precis utfört mitt nya uppdrag att lägga upp KKSauktionerna åt KKS. Puh, lite nervöst, tog över efter en underbar människa här inne, som hjälpte mig tillsammans med Morgan, så jag kom nästan till dukat bord! Det var jättekul! Så nu är Hawknest den som står för Traderaannonserna! Alltså Gunilla.H= Hawknest, så ni vet som går in och kollar….

essut50
0

Grattis Gunilla. Det kommer att gå bra..

Sidentass
0

Härliga skyltar Jenna!!

Skulle göra  massor om bara min skrivare funkade..fast å andra sidan kan man ju skicka iväg alstren till andra adresser o skriva ut där!

MariannE11
0

urfina skyltar…å jag gillade den lila mest… kanske för det fyndiga att katter åxå har behov…vet inte… hoppas på succé för dej o KKS….kommer säkerligen att råna barnen å köpa mej en skylt eller två…..Generad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

Ja, jag ser fram emot att få lägga ut dem i det närmaste! Heh, den underbara människan, som jag tog över efter har hittills uppträtt anonymt i detta ärende. Får jag tillåtelse att kungöra vem det är, så ska hon få rosor av mig här inne!