Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 427 ggr
Pelusa
0

Hej alla!

Hallå kattvänner
Jag heter Pelusa och tycker den här sidan är jättefin!

Ser att det finns många vänner och bekanta här… vissa av er känner jag bättre än andra… ;)

Hittekattvänner som ni är det bästa jag vet (ville bara säga det).

/Pelusa

Lena
0

Hej Pelusa!

Välkommen hit till Hittekatter! Vad kul att du gillar sajten! Den är fortfarande under uppbyggnad och långt ifrån helt färdig. Bidrag tages tacksamt emot i form av förslag till artiklar, länkar, diskussionsinlägg mm.

Mvh Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Cammo
0

Hej Pelusa!

Ja, vilket bra ställe Lena har fixat "åt oss" ! Alla insatser för hemlösingar är otroligt värdefulla! Här kan vi konferera och stötta varandra i arbetet! Ibland miss-tröstar man…ibland får man lite mer hopp! När det är tungt är det så bra att kunna ge varandra stöd!

Många kramar Cammo…

läst artikeln om Hittekatten i Piteå? Lena har satt in den här redan men det sakdar inte med en repris!

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=27396&arkiv=False

Sessan1
0

Hej Pelusa!

Välkommen hir du oxå!

Nu är vi väldigt många här från kattgruppen Skrattande

Visst är det trevligt med så många kattvänner som man känner via nätet!

Kram/Sessan1

ladykatt
0

Hej Pelusa,

kul att träffa dig igen…

Läste någonstans att du hade problem med att din hemsida lagts ner så jag verkligen hoppas att du fick sätta upp den igen på någon annan server… det vore synd om den bara försvann…

kram

Ladykatt

Jenna-Gun
0

Hej Pelusa,

Kul att du är med oss här.

Kram Jenna

vanessa
0

Hej Pelusa.
Härligt att se att du är här också!

Kata

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Bertil
0

Håller med Pelusa. Bra jobbat Lena!!

Det var ett bra reportage i TV4 LokalTV imorse  fr. hittekattshemmet söder om Stockholm (kan ha varit Huddinge). De borde gilla denna sajt.

mvh
Bertil

Pelusa
0

Tack vännisar. Vi är många, vi är flera tusen…………..Cool

Ladykatt, tack för att du påpekade om min hemsa. Det är Glocalnet som plötsligt fimpade min hemsida på sin server. Orsaken kan ha varit att jag kinkade litet, ville fimpa mitt mailkonto eftersom den översvälmmades med spam som inte gick att filtrera bort!

Nu har jag lagt hemsan på en helt annan adress, nämligen

http://members.chello.se/evapalo/

så den är inte helt borta från webben! Välkommen att vandra runt vid tillfälle!

Jag såg inte inslaget om katthemmet imorse. Ska söka på nätet och kolla om den finns att tillgå. Det är Stockholms katthem i Västberga, söder om Stockholm, som inslaget gällde!

/Pelusa

Lena
0

#7 & #8 Jag missade tyvärr också inslaget om Stockholms Katthem eftersom jag befinner mig i Amsterdam just nu.

Hittade dock en artikel i Aftonbladet som också handlade om Stockholms Katthem och den svåra situationen med hemlösa katter.

Kattungar lämnade att dö (Aftonbladet 11/7 2006)

MVH Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ladykatt
0

Tack för länken till hemsidan Pelusa, nu är den uppdaterat på min hemsa…

kram/ Ladykatt

Sessan1
0

Tack säger jag oxå, Pelusa!Flört

Har oxå uppdaterat din hemsida på min hemsida

Tass/

Sessan1

vanessa
0

Hejsan Pelusa. Kramar från mig!

www.djurhjalpen.nu

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

evangeline
0

Jag  har också hittat hit……

Evangeline och gostrasorna Musse och Floppen