Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 578 ggr
Hennum
0

Har fått svar!

jag skickade brev till Ystads Allehanda och Österlenmagasinet om att ha regler för hur gamla katter ska vara och sånt när de säljs. YA ringde idag och sade att de hade fått mitt brev och att de skulle skicka det vidare till nästa steg. tydligen så ägs de av samma som DN så de sade att det nog inte var omöjligt att det skulle bli samma regler på YA som på DN.

Blev så glad bara, att de faktist ringde och så. Trodde inte att jag skulle få något svar alls, utan att de slängde det i papperskorgen direkt.

fick brevet av… tusan, nu minns jag inte. finns så många här att jag inte lyckas skilja på er alltid. :( men det är ju bra, att det är många här :D men tack för brevet iaf. :) du vet vem du är ^^

bara det jag ville säja :D

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Elcyion
0

Vad kul :D Österlenmagasinet kommer ju ut till de flesta här nere (eftersom den är gratis). Vet inte hur många som prenumererar på Ystan, men det är ändå super!

Medarbetare på jack russel terrier

Hawknestgrove
0

Hehe, som fd tidnngskörare på Österlen, så vet jag att Ya är störst! Alla liksom har den!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Jättebra!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Elcyion
0

#2 Inte vi ;)

Hawknestgrove
0

Åhhh, hur kan man bo på Österlen och inte ha Ystan?

Elcyion
0

Enkelt. Pengar i sjön eftersom ingen av oss läser den, eller någon annan tidning för den delen :P

Hawknestgrove
0

Hehe, Vi har lilla motsvarigheten här STNB. Den kan man inte vara utan….Kommer ut tisdagar, torsdagar och lördagar. Så Ystan är bättre. kommer i all fall ut 6 dar i veckan. JAg gillade Ystads Allehanda. Prenumererade tom på den den första tiden jag bodde här uppe. STNB allmänt kallad Tomsäcken….Men alla vill ha den….

Sidentass
0

Toppen! Då har dom fått lära sig lite kattvett där också:-)

Hennum
0

hehe, vi har inte heller ystan, mest för att vi inte har råd. :P

Erika91
0

Vad bra :)

Lena
0

Det var kanon-bra jobbat Hennum!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hennum
0

hihi, ja e ganska nöjd. hehe :P tydligen så har österlenmagasinet samma ägare oxå, så det blir väl likadant där… om det händer något. ska inte ta ut glädjen i förskott.

i förrgår satte jag upp dom fina affischerna på några ställen i simrishamn. i zoobutiken hade dom ingen vidare kul inställning. "tror inte folk bryr sig" och "de gör ju som dom vill" var svaren jag fick, men de blev uppsatta iaf. tittade på alla lappar där de skänker bort kattungar. det är ganska deprimerande… önskar att det skulle vara krav på annonser överallt, även i butiker och sånt.

martdat
0

12 Jättebra, och även om en enda bara ändrar sig efter att ha läst så är det ett steg i rätt riktning!!! Länktar tillsjag har bläck i skrivarn i jen, ska jag med lapp.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.