Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkattsjukdomarkattens-beteende
Läst 685 ggr
supermoccine
0

Tova i nacken..

Paprikatten blir jämt tovig på ett ställe i nacken sedan ett bra tag tillbaka. Tänker att det antingen är från att han fick vaccinationsspruta eller chippet. Går det bort om man tvättar honom tror ni? Jag tänker om det var något gegg som blivit kvar och han kan ju liksom inte tvätta sig i nacken så vidare värst. Det känns som lite fettigt. Huva, tvätta Bollsor är nog ett farligt bestyr..

Erika91
0

Oj vad kontigt. Kan det bli så efter chip eller vaccination?

Alexej
0

Av chippet kan det inte kännas fettigt. Kanske nån rest vid vaccinationen?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Det är inte så att det ligger under halsbandet? Har märkt att vår långhårsmisse, Linus, kan vara lite tovig just på det stället, därför brukar jag ofta klia dom under..och kamma vid behov..

[sofia-85]
0

Samma här med min Tova:) hon har jämt tovor vid hals´bandet och de kan komma på en dag. skit jobbigt. Ska köpa nån kam som skulle vara skit bra. Mirakelkamen eller nåt sånt hette den :)

supermoccine
0

#3 Nä, han har inget halsband.

#2 Nej, själva chippet borde ju inte avge något, tänkte om veterinären hade på något, men det borde hon ju inte gjort. Vaccinationen är kanske troligare ändå. För det har varit ungefär sedan de veterinärbesöken iaf.