Bra Kattoalett?
Den ser ganska bra ut, frågan är vad katten tycker om det:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Cool. Men jag tror nog jag fortsätter med den vanliga lådan :)
Medarbetare på jack russel terrier
den där har jag sett den kostar lite med o jag tror någ mera på peewee :) den ska jag köpa å se om dom tycker den är bra.
Jag ska få testa en Peewee här hemma av en kompis som har sådana. Ska bli intressant att se om det faller katterna i smaken.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tuff, tycker jag, men frågan är om katten tycker likadant :). Och luktar det inte väldigt mycket, tro, när det inte finns något som täcker över?
lite häftigt, men jag vill inte bygga om mitt badrum, när både sand och peewee fungerar så bra ;)

Häftigt!! men..sen kan man ju aldrig veta innan vad katterna tycker förstås..en ide vore nog att behålla den sedvanliga lådan iallafall tills katterna vant sig vid det nya!
#3 Berätta gärna sen vad missarna säger om Peewee:-)

Cool:) Jag använder oxå Peewee sen några månader tillbax. Jag har dock den vanliga lådan kvar så att de får välja. Sen kör jag med Toalätt i peeween då suger nästan inget kiss upp utan rinner rätt ner i den undre lådan som bara är att tömma. Funkar jättebra! Men ingen av katterna bajsar i peeween utan det gör de i den gamla. Snacka om att man spar in pengar här alltså, det är jättebilligt alternativ kan jag lova!

Vad är peewee egentligen? Jag har hört om det så mycket här, men fattar inte hur de funkar…

Peewee kan ni läsa om här. Jag är störtnöjd med den. Skönt att slippa dammsuga morgon och kväll.
Dessutom är det väldigt ekonomiskt.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Nja, jag vet inte.. men den kanske är bra. Men Sverker skulle dissa den, det är jag säker på, om jag känner honom rätt.
#8 Jag har int eheller fått klart för mig vad det är..

Den verkar ju jättesmart! Var får man tag i en sådan? Funkar den bra även med ToaLätt-pelletsarna?

Du kan beställa Peewee på Emanco. De är billigast. För det skiljer ganska mycket i pris mellan butikerna. Nej, vanliga toalätt-pellets funkar ej. Men jag har hört att man kan köpa pellets på Granngården.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Körde med en hemgjord PeeWee låda här och värmepellets. Jag gillade det, katterna gillade de, men sambon sa stopp. HAn tyckte det luktade på sommaren. Jag fick böja mig, då han är ickerökare och jag röker fortfarnade, men inte så länge till…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det får nog bli en peewee så fort jag börjat tjäna bättre med pengar…startkostnaden blir ju ett par hundra och jag är numera fullständigt utblottad….jag hatar CSN så mycket…
Ankah, samma här. Csn alltså! men du behöver inte köpa den dyra Peewee lådan!
Gör som jag:
köp två st exakt likadana kattlådor, billiga går bra. Sedan så tar du och borrar massor av 6mm hål i botten på den ena. Ta sedan och fixa till någon sorts distansklossar, av plast eller glas, lika höga ca 4-5 cm höga.Fem stycken behöver du. Lägg en i varje hörn och en på mitten i den täta lådan. sedan så ställer du den andra lådan med hål i på plats på klossarna. Du kan exempelvis köpa en sån där billig skärbräda och såga till små bitar, som du bygger distanserna av. Då har du allt klart! Bara att fylla på pellets från Granngården! Du kan även kanske köpa en beg. Peewee på blocket eller på kattsidorna!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack för tipset, Gunilla!!! Jag ska se vad jag kan hitta på här…
CSN-svinen kräver mig påpengar trots att de vet att jag fortfarande pluggar…vi har just haft världns dust om att jag inte kan få mer pengar…saknar försörjning för en månad, sedan har jag fast jobb och allt, men ICKE! Här ska ingen komma och tro att de kan komma undan…varsågod att betala…
…det är ett under att inte fler CSN-kontor flyger i luften…