Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 540 ggr
anebit
0

OT Kärleksöde

Måste bara dela med mig om en helt underbar kärlekshistoria som jag såg på Oprah Winfrey i går………..

En ung judisk pojke på 14 år från Polen satt i koncentrationsläger i Tyskland och skyfflade döda in i en förbränningsugn.  Ibland gick han längs taggtrådsstängslet och en dag såg han en 10 årig flicka och frågade om hon pratade polska. Yes,  hon och hennes familj hade flytt från Polen och bodde på en bondgård i närheten och låtsades vara kristna för att överleva…….

Varje dag kom hon sen med ett äpple och lite bröd till pojken.  Hans mamma hade sagt att hon skulle skicka en ängel till honom och det måste vara denna tös……. En dag sa han till henne att hon inte behövde komma mer för han skulle bli förflyttad.  Båda grät…………..

14 år senare bor han i USA och hans kompisar hade ordnat en blindate till honom……. Gissa vem det var?   Jo den 10 åriga tösen..

Hos Oprah firade dom 50 årig bröllopsdag och han föll på knä där och bedyrade henne sin kärlek igen och satte en ring på hennes finger…..

Är det inte helt underbar story?   Jag ryser… Det är nästan som en film……  Ödet!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Linda-Lou
0

Men vad fint…jaa tårarna är nära.

Sidentass
0

åhhh så fint…detta skulle jag vilja se..

martdat
0

ödet,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

essut50
0

Vilken fin historia..Gråter

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

anebit
0

Puttar upp denna underbara kärlekshistoria..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Wiizy
0

Oj, mingst sagt ödet, ja…

Erika91
0

Underbar :)