Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 736 ggr
catfoot
0

OT/Begravning..

I morgon begravs min bror..I två hela dagar har vi soterat å kastat saker i hans lägenhet, nu ser vi slutet på det hela..I morgon tar vi farväl, jag å hans söner, å övrig släkt…Kram Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Alexej
0

Så sorgligt och att sortera ut ett liv:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

siberlina
0

så  sorgligt.men han kanske  har det bra  nu…

solweig
0

jag förstår att det är jobbigt att röja i din brors lägenhet. när vår bror dog 1993, så tyckte vi att det var inte roligt att städa lägenheten. när vi visste att han inte kommer tillbaka. kram solweig.

catfoot
0

Det sorgligaste tycker jag är, att allt han funnit värdefullt, har vi kanske kastat..Hela hans liv har han sparat å varit rädd om saker å ting, jag å hans söner har kastat det mest från hans hem..Vad är ett människoöde värt igentligen..

Jag själv har insett, att det ska kastas å rensas här hemma..Inget ska sparas till nått bätre tillfälle, den dan kanske aldrig kommer, å så kastar mina barn det för att dom inte tycker som jag…Ja, vad är då meningen med att jag sparat å varit rädd om ,när det ändå hamnar på tippen..

OT/Snyggt ....

solweig
0

jag har också tänkt som du. vad är meningen att spara det jag vill ha kvar som barnen inte vill ha kvar, det kommer att kastas. då är det lika  bra att det kastas medan man ännu är i livet..

martdat
0

Hoppas att dagen går så bra det kan i morgon, jag tycker det är skönt när begravningen är över, blir lite lättare att se framåt då, hoppas det kommer kännas så för er, jobbgt att röja i sakerna, sånt klarar jag aldrig av,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Vad jobbigt Catfoot! Tänker på er imorgon. I sådana här tillfällen ställer sig frågor om livets mening etc på sin kant.

Kram Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Ja, nu är det över… Hur blev det? Valde ni bl annat Fäbodkoralen, som jag tipsade om? Den är ju så underbart vacker……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Det värsta jag varit med om var att städa ur min döde sons lägenhet. Så ont det gjorde.

Han valde att ta sitt liv .

Jenna:(

Hawknestgrove
0

Som min mamma…..

martdat
0

#9 Kramars,,,

Catfoot! hoppas att dan har flytit någotsånär och att det blev ett fint avsked!

solweig
0

det som gjorde värst ont när mitt barnbarn, som var ett år gammalt när ho dog, så ville dom ha  hennes testamente. hon blev ju 13 månader. då undrar man hur det står tuill egentligen.

Maria
0

#9 Hur klarar man något sådant? Det gör mig så ont att läsa…

/Maria

martdat
0

#12 Kramar på dig med!!! 

Och självklart en massa cyberstyrkekramar till catfoot!!!

catfoot
0

Tack vänner..Ja dagen förlöpte lungt, min lille brorson grät, inte lätt att förlora sin pappa vid 10 års ålder..Å sen förstå allt, å varför det blev som det blev..Ja, grabben å jag grät i kapp, jag grät för att han grät..Det gjorde så ont i mej att se han så ledsen…

Jodå #8 vi hade den som ingångsmusik, så himla vacker..

Att mista barn måste ändå vara det svåraste i livet..Meningen är ju att man ska överleva sina barn..

Min mamma var med igår på sin sons begravning, dement som hon är, undrade hon varaför brorsonen å jag grät..Hon trodde att hon bara var med för att träffa lite folk..Stackars lilla mamma..

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

Åh, catfoot, så fint…. Jag önskade av hela mitt hjärta, att den skulle vara med…. Den var från mig till dig…….

catfoot
0

#16 Tack, va gullig du är…

OT/Snyggt ....

essut50
0

Har tänkt på er igår..Skönt att det är över, det är alltid en pärs när man är på begravning helst när dom är yngre.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

essut50
0

#12 Förstår hur ni kände er. Jag fick ett papper från myndigheten att jag skulle göra en boupptäckning för min son som dog samma dag som han föddes (han levde bara i 2 timmar)..Man blir ledsen när sånt händer.Gråter

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Sidentass
0

-Kramar om dej Catfoot…tänker på dej o din familj…