Tudor....
Tudor har fått hem. Nu är det bestämt och han ska få stanna här hos Thindra och mig;) Var det egentligen någon som trodde ngt annat;)

//Pia
Stort grattis Tudor!! visste att du skulle få stanna
grattis tudor till ditt nya hem.

Grattis Tudor! Du har fått ett bra hem, och Puma77 har fått en härlig katt 
Jag hade nog mina aningar att detta skulle ske.
Grattis till både Tudor matte och att Tindra får behålla sin kompis.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Bara till o gratulera! Visst är det svårt att släppa dem
Kerstin skulle bara vara här medans stungnen från kastreringen läkte sen skulle hon vidare,, gick ju inte alls ,,är väll 5 år sen nu,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

åhhh vad härligt!!!

Ja det var ju bara så att jag hade fått behålla honom som jourkatt livet ut för jag hade aldrig erkänt att han varit mogen att flytta
Jag har haft det i tanken hela tiden och det var en av anledningarna till att jag gärna ville ha en lite yngre jourkatt för det skulle troligen var enklare att få det att fungera med Thindra och då är chansen stor att den skulle få stanna. Om han sen skulle stanna ville jag kuna betala allt på honom själv också som kastrering m.m. Sen har ju Tudor charmat alla som kommit hit och träffat honom.
Men om han någonsin skulle bli mogen att flytta? ALDRIG så svaret är han får stanna
//Pia
Grattis Puma till en vacker katt.
Visste att du inte skulle kunna lämna bort lilla Tudor.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ha ha… Jag visste det… Grattis Tudor, Thindra och Pia :)

Grattis tudor till ditt nya hem :D
Men vem är vem?
Tudor är den lilla högst upp. Thindra är där nere, sur på matte som vanligt bara för att hon är så jobbig med kameran;)
//Pia
haha grattis grabben, det visst jag nästan hela tiden att han skulle få stanna kvar hos dig (sambo?) o Thindra eftersom dom bägge e svarta å söta tillsammans :) Grattis till ökat ut på kattägandet :)
Nej Tudor e herre i huset här;) Ja visst var chansen stor att han skulle stanna. Föll redan innan jag sett honom på bild. Räckte med att Emma frågade om jag kunde ta emot en svart liten tjej som visade sig vara pojke *fniss* Tuva blev Tudor.
//Pia

Åhh! Glad!! *hoppar upp å ner*
Jag hade ju det på känn, men är så otroligt glad att det är bestämt nu! å så glad att Thindra och Tudor funkar bra ihop!!
Nu blev jag varm i hela hjärtat :)
Han kunde inte fått det bättre! å jösses amalia vilket snyggt par de är! Jag såg direkt vem som var vem på ögonen och storleken men när Tudor blir äldre och tuffare kanske det blir knepigare att se skillnad ;) Vad gillar du hans rumpfläck då?? Sån har väl inte Thindra iaf? så sött!!
GRATTIS till både dig Pia och Thindra!
wieeeeee!

Hi hi hi så brukar det gå….. Dom är ju underbara ihop. Vackert sotsvarta….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja visst är de söta ihop. Thindra har ju längre nos och mycket slankare. Om jag inte missminner mig så var det siames lite i henne och hon har ju den där slanka kroppen med lång svans och ben. Lite längre nos än Tudor som har mindre huvud och rundare. Thindra har även mycket större ögon. Men det är ju så att Thindra är vacker men Tudor är så jä**la sööööt *fniss*
Nu har de fått nytt foder med och Tudor har testat det i några dagar. Rensade lådan precis efter honom och poopet var inte löst längre, sen har han ju givetvis haft mask med men det var ju några dagar sedan. Så nu kör vi på mat för känsliga magar;) Han gillar det med innan var det nästan bara blötmat som gällde.
Hans rumpfläck e så söt så:)) Eller lårfläck kanske stämmer bättre. Han har även lite avskavt på bakre tassen, vetrinären trodde det var ett litet är som var där under så han kommer nog ha det kvar. En gammal skada.
//Pia
Vad bra att Tudor får stanna hos er! Vilket vackert par de är! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"