Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 798 ggr
Lena
0

Bild: myspys framför kaminen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara lägga in en bild som visar hur der ser ut på kvällarna hemma hos oss. Här ligger våra fem stammisar och trängs framför pelletskaminen. Läckert varmt. (Bilden är inte jättebra men var lite söt tyckte jag)

På bilden: Linus, Saga, Othello, Tristan & Tessie som ligger på golvet.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Fin bild :)
De ser verkligen ut att njuta :)

marieborg
0

Å vad mysigt!

Ledin
0

å där trivs dom bra :) är lite avis på att dina katter är så kärvänliga å ligger å myser tillsammans mina gör inte det men strycker sig måt varandra o kan ligga i samma soffa/säg men aldrig tättintill varann.

siberlina
0

va  gosigt

Sidentass
0

Åhhh vilken mysklump:-O) Påminner om när vi bodde på landet, speciellt Michelle älskade att ligga framför braskaminen

Lena
0

#3 Det är roligt att de är så goda vänner allihopa. Det är bara vår jourkatt Sixten som inte är sådan. Han går inte alls ihop med andra katter. Däremot är han kelig och urtrevlig mot människor.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Inte mina heller ligger tillsammans så ofta.

Så jag är oxå avis.

Jenna

karins
0

Så varmt och gott de har framför kaminen. Katter älskar ju värme Glad

Lena
0

#8 Vi har tre kaminer i huset på olika ställen och det ligger alltid katter runt dem när de är igång. Pelletskaminen är igång mest så den är populärast.

//Lena

karins
0

Man tänker på de stackars katter som är ute i kylan, När de behöver så mycke värme.

Lena
0

#10 Ja visst är det hemskt!

//Lena

Wiizy
0

men ah, så söta. :D

Ser jätte mysigt ut!

Lena
0

Här en annan kaminbild som är lite söt:

Det är Othello & Tristan som är i mysartagen.

//Lena

Lena
0

….och här en med Saga & Linus i blickfånget:

Lena
0

Och slutligen en på bröderna Pasifald & Sigfried som ligger i en stol i vardagsrummet bredvid vedkaminen:

Wiizy
0

Tänk på att sätta dig i höjd med katterna, så blir det finare kvalite. :-)

Men söta missar! :) *komma o kattnappa*

Lena
0

#16 Ibland funkar det inte - typ när man vill ha en översiktsbild på alla katterna. Annars håller jag med dig om att det blir bättre.

//Lena

karins
0

Sippan hälsar till Linus..att han är så snyggFlört

Engla
0

Så sött. Hur får du katterna att gå så bra ihop? Cool

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Alexej
0

Värme och katter hör ihop…:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hennum
0

jaa. ser hur mysigt ut som helst! tänk om alla mina katter kunde mysa sådär. brukade ha 3 st i soffan förr i tiden, men nu funkar det inte längre :(

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Lena
0

#19 Jag vet inte riktigt hur vi gör. Mycket beror nog på att de är vana vid andra katter både våra egna och de som kommit. De förvildade katterna har ju levt med andra katter i kolonier eller liknande och bröderna har ju bott på katthem. Det är ju dock inte alltid som det fungerar så här bra. Vår jourkatt Sixten t.ex fungerar inte alls med de andra katterna. Med honom vet vi ju inte riktigt vilket förflutet han har haft. Min misstanke är att han kan ha tagits för tidigt från mamman ocjh därför inte lärt sig vara katt fullt ut. 

//Lena