OT: Tips!
Här kommer ett roligt tips. Jag blev medlem på Buzzador för ett tag sedan, och där får man testa massa olika produkter helt gratis.
Nu i veckan fick jag hem ett paket med lite olika Mjau, blötmaten i kartonger, med det 5 rabattkuponger på maten! 
Det kostar ingenting, det är företagen som vill veta vad som kan förbättras med produkterna, så det du gör är att du får saker, och provar dem, och sedan berättar vad du tyckte!
Innan kattmaten fick jag en stor låda med massor av Extra pastiller, supergoda! :D
Gå in här för att registrera er: http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=HellIPutUThrough!
Värvar man folk får man poäng vilket gör att man har större chans att få hem produkter om det inte är så många som ska skickas ut.
Man kan skriva att man har katter som intresse/husdjur, så de vet om de har kattprodukter som skall testas. 

Jag är också med där och ska testa för första gången nu. Jag ska bara hämta kattmaten på posten. Kanske katterna äter lite bättre då. Just nu verkar det som om de inte gillar att äta. Jag får blanda burkmaten med "godismat" i påse och då slinker det ner.
Får nog försöka hämta paketet i morgon eller på måndag.
Det var ju ett bra tips!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack för ett toppentips! Kilar dit nu:-)

Nu har jag anmält mig! Kanon ju! Tack tack!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag anmälde mig för två månader sedan och har inte hör av dem alls. Hade inte katt då, så jag får väl gå in och fylla i en gång till.
va ju lite å skriva i oxå :)

#5 Jo, mitt första paket dröjde HUR länge som helst. Säkert ett halvår. Så det tar ett tag, men när det väl kommer blir man superglad.

Tack för tipset, har registrerat mig nu

Jag har oxå registrerat mig. #0 Du skulle ha skrivit ditt användarnamn på Buzzador så vi kunde ha uppgett det, då hade du haft massor med poäng nu ju;) Men det finn säkert fler som kommer anmäla sig…..

Men det hade hon ju! Det stod ju där i slutet av registreringen! I alla fall gjorde det det för mig!

#10 Jaha va smart;) Såg det nu, men missade det när jag registrerade mig….Fast jag tror jag gick till deras första sida först för att läsa mer om företaget å sen registrerade jag mig den vägen, typiskt…

HellIPutUThrough heter jag där, men det ligger redan inne i länken.