Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 1089 ggr
12234
0

Fotodags, blyga killen! :)

Lilla Elmo har bott hos mig i några månader och fångades in från en liten koloni. Han är nyfiken, men eftersom han bor med en annan riktig skygg katt här utvecklas han inte så snabbt som jag skulle vilja.

Laserpennan kan han dock inte motstå, och på nätterna kilar han upp i sängen och smyger omkring när jag ligger där. Skrattande Noga noga kollar han om jag är vaken! ;)

Nu var det i alla fall tvunget med en fotostund, pyret har nämligen en intressent, så håll tummarna för honom! En tam kompis i samma ålder skulle han dessutom få om han nu charmar in sig!

Jag.. Hatar.. Dig..

Freedom!

Hm!

Snacka om förnedring!

Fast. Att kli klappad var ju helt okej!

Alexej
0

Stackars katt….:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankah
0

Ja ojojoj det där tyckte han inte var kul! Hoppas att det går bra med det nya hemmet!!!

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken söt nos! Han är jättelik Tristan och hans två bröder som vi har hemma hos oss.

Tristan poserar på golvet

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Den här tråden skulle jag inte tittat på.

Oj så fina rödisar.

Blir så avundsjuk

Erika91
0

Å jag håller tummarna! Så söt, men han ser inte ut att gilla att bli tagen på kort..

12234
0

Nä, det var inte det minsta roligt. Paret som var här fick klappa honom (aldrig hänt förut), och han satt helt stilla och nosade på dem (heller aldrig hänt!). Han verkade tycka de var jättespännande.

Han är bokad förresten, och kommer få en annan kattunge i sällskap i sitt nya hem! :D

Ankah
0

Vad underbart! …och han verkar ju ha valt dem själv också!!  Glad

solweig
0

o vad roligt.dom är ju så söta.önskar att jag hade ett stort hus där jag kunde ha många katter. solweig

12234
0

Ja, verkligen! :D

Här är han när han är lite yngre. ÄNTLIGEN får han ett eget hem! :)

tervmatte
0

Hahaha… På fjärde bilden ser han ut som katten i Shrek i den scenen där han gör "tyck synd om mig lilla kattunge" ögon, precis innan han slås med vakterna.

Exakt dem ögon är det…

12234
0

HAHA! Ja faktiskt! Ååh! Kommer sakna honom! :)

Erika91
0

Å vad roligt att han är bokad! :D
#9 Underbar bild! :)

brutt
0

Jättefin,så roligt att han nu träffat rätt människor.

Engla
0

Tyvärr kan jag inte se bilderna högst upp. Men den sista bilden här nere kan jag se. Men stopp, stopp, stopp. Jag ÄLSKAR röda katter! Vilken snygging! Har du fler kort?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

12234
0

Nä, inte mer än vad jag visat här tyvärr, de är mest suddiga och konstiga.