Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettannonsdiskussioner
Läst 883 ggr
Specaby
0

Annonstorg?

VAR kan man få tag på bra annonssidor? Behöver all hjälp jag kan få till att lägga ut annonser om lilla Morris :) ("AKUT hjälp i Göteborg sökes!") Jag har varit inne på katt, katter och blocket och försökt lägga in annonser, det har dock slutat med icke-framgång. Tycker allt verkar så krångligt, men det är ju självklart bra att dom har strikta regler (speciellt gällande djur). Ska dock försöka få iväg några annonser nu.

Hur som helst, tips på bra annonstrog på internet man kan lägga ut annonser på? Både med avlivningshot och utan? Allt är välkommet!

// Specaby

Erika91
0

Det är inte många annonstorg som tillåter att avlivningshot är med i annonserna, om det är det så tar dem bort det om dem märker det eller ifall någon anmäler…
Någon av dina föräldrar kan väl hjälpa dig att lägga ut annonser?

Specaby
0

#1: Jo, jag vet det. Men jag satsar på "vanliga" annonser också utan avlivningshot, så har du tips på sånna också vore det super.
Och hjälp tror jag inte att jag behöver, än. Har nyss betalat in en på blocket och väntar på godkännande på en annan på katter tror jag att det var. Så än så länge går det nog ganska bra :) Avlivningshot bortstruket.

Leffe
0
Alexej
0

Man kan göra så mycket utan att hota med avlivning. Jag skulle tex satsa på trevliga affisher lite varstans. En bra beskrivning med ett pris och en bild. Lämna inte katten till vem som helst. Det finns många som inte borde ha djur!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

12234
0

www.abc-annons.se (mkt svar)
www.allaannonser.se (bra om man letar efter nåt, då kan man se allt som finns utlagd på alla sidor - samlat på en! Dock kan man inte annonsera på alla samtidigt!)
www.pryl.se
www.fyndsidan.se
www.friannons.se
www.annonseringdirekt.com
www.uppslaget.se
www.kattmarknad.com
www.annonser.nu
www.loppis.se
www.nordkatt.net
www.saljes.se
www.tillsalu.net (mkt svar)
www.annonsparken.se
www.allafynd.se
www.annonsdirekt.se (mkt svar)
www.gnetagalten.se (mkt djurfolk)

Alexej
0

Wow, det var en bra lista…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
0

Skriv inte i anonsen bara att massa saker som träd och transportburar följer med om ni inte tar BRA betalt! vet inte om hon tänkte skicka med det men OM, För det finns faktiskt de som tar emot billiga omplaceringar där fina saker följer med enbart för sakernas skall,, gissa sen vad som händer med djuret,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Specaby
0

Tack så mycket för länkarna!  Ingen dålig lista! Nu ska det göras annonser.

#4: Jo, det var ett bra tips ^^ Ska se om jag kan få ihop någon bra lapp när bilden/erna kommer.

#7: Jaa, det finns många sånna människor. Ska tänka på det!

Har ni mer så får ni gärna komma med det också. :-)

Specaby
0

Petar upp :)