Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 536 ggr
tervmatte
0

Kattmorgon...

Jag kunde inte låta bli att lägga ut länken till den filmen. Den har säkert varit uppe tidigare, innan jag blev medlem, men den är bara så bra. Hittade den precis bland mina favoriter och skrattade igen…

Den är så himla rolig…

http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg

tervmatte
0

Den verkar vara verklighetsbaserad. Utom biten med basebollträdet förstås….

Så gör mina kissar med, varje gång när dem tror att jag vaknade så börjar dem mjölktrampa och spinna, blundar jag så slutar dem efter ett tag. Rör jag på mig eller öppnar ögon igen så trampas det igen… Hahaha… Knäppa, älskade katter…

Hennum
0

hahah. vad mysigt det ser ut. det är mycket man missar när missarna inte är innekatter alltid, utan bara ibland.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Sidentass
0

den är för härlig den filmen..mjölktrampa..hmmmmm…finns väl inget ljuvligare..man njuter ikapp när katterna spinner…

Ankah
0

Vad sjutton, jag får aldrig mjölktramp, jag får bara stryk! Örfilar - ibland med klor, jag blir hoppad på, sprungen på, biten och riven i tårna…

ChristineL
0

Den här filmen har nog varit uppe tidigare men den är underbar! :D

Puma77
0

Tack för den Anna, den är underbar precis som det är ok inte baseballträdet men de andra;)

//Pia

Sandrad
0

Hahaha, oj vad jag skrattade. Nu tittar alla runtomkring på mig som om jag vore galen för att jag skrattade högt.