OT Stormbyar väntas:(
Dags att plocka in allt som kan flyga bort…
http://www.gt.se/nyheter/1.1010750/stormbyar-pa-upp-till-30m-s-vantas
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
MM men jag hoppas det inte blir strömavbrott för då kan jag ju inte skicka ett mejl till min killes mejl och skriva en massa och så. : (
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Då blir det synd om Essut som skall ut och resa i morgon bittida. Hon skall till Hässleholm, hoppas det inte stormar där. Själv tänker jag inte gå ut imorgon. Avskyr när det blåser. Får svårt att andas då.
MM jag får oxå skit svårt att andas. Där när som om man tappar andan och måste svälja ner luft för att kunna få luft :S Det är skit jobbigt.

jag bor en bit nedanför vänern och här blåser det rejält redan och regnar,när jag vaknar i morgon så står la huset på åkern.
Oj, strömavbrott har jag inte tänkt på. Ingen dator, vad gör jag då….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Stackars Öresundskatter
Morgan
#5 du får läsa en bok det ska jag göra om det blir strömavbrott dock så kommer jag ha brorsan här men What the heck hehe…

#6: Tänkte precis som dig. Det tåras i mitt hjärta över dessa missar nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hoppas inte stormen kommer hit nu. Skall försöka sova några timmar innan hemtjänsten kommer.
Här i Mellerud är det nu ganska så blåsigt. Ca 10m/s. Gillar inte blåsväder alls. Det känns hotfullt och skrämmande. Naturens krafter är mäktiga. Än så länge har vi dock ström och internetkommunikation.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Här blåser det också ganska bra. Det hörs så mycket genom det gamla huset, dålig isolering och skosten. Men katterna är ute och jaga alla blad som flyger rund.
Håll i hatten!

Usch, jag som ska köra en katthemskisse till sitt nya hem och sedan hämta min dotter på Arlanda i kväll. Hon kommer hem från Thailand. Enligt SMHI ska det inte blåsa så farligt i Stockholmsområdet, men det var tydligen risk för snökaos i kväll.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se
har nyligen pratat med essut o tåget var försenat ner, gick ej att ringa eller smsa emma. hoppas det går bra för henne

uschi va hemskt med stormar :O
Inte roligt : ( stackars alla små kissemissar : (

Här blåser det så att man knappt kan stå på benen ute!
Så har vi slut på kattmat…bara att flyga till affären o köpa!!

#16 - :O Stackare : ( … se till att komma tillbaka helskinad , vill inte se en liten Sidentass flyga förbi ;P

#17 hi,hiiii 

#18 - 

Usch ja, var försiktiga. de andra stormarna har faktiskt skördat offer. Och jag vill verkligen inte mista nåon av er här innifrån i någon dum storm.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag var nere i hamnen i Göteborg idag. *S*
sket i stormvarningarna, hmm "Håll er inne" - gjorde tvärtom. man ska fira 80 år och ingen storm ska stoppa oss!*Resturang.* så vi satt inomhus i Eget lyx rum(not.) men men, hah. ^^ jag tyckte inte det blåste mkt iaf, men det är ju jaaaaaaag…

Wizy - jag var ute och cyklade i hamnen och kom ingenstans!!!! Hopplöst väder! Fast det är rätt skoj också…men synd om uteboende kissar, förstås. 

#22 - Usch, cyklade! :O