Milou (bild)
Har aldrig fått nått bra bild på Milou, hon vill verkligen inte bli fotat tror jag. Men nu har jag fotat henne när hon var i klätterträdet, den här bilden blev bra tycker jag. (mobilkamera).

Jättesöt kisse!!

Tack säger Milou
Så söt och ingen dålig bild heller med mobilkamera.
//Pia

Nej, riktigt bra bild, tycker jag, du har fångat något riktigt kattigt.
Jättegullig kisse. Hur går det, saknar hon husse?? Han kommer snart tillbaka.

Tack till alla..
Mary-kate, hon saknar husse verkligen, helst på nätterna då hon har ingen att ligga hos..
Men husse kommer ju hem om en vecka så det går fort.
Vilka vackra ögon.
Stilig kisse.
Nospuss
Jenna
Va fin hon är! En sån nos som man vill pussa på!
Väldigt vacker!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hon är ju jättesöt. skulle bara vilja krama henne. snart är ju erik hemma. då blir hon nog glad. kram solweig. ps. nu måste vi åka till södertälje o hämta igglon som zara tog med sig dit.
Supersnyggt foto Essut! Bra mobilkamera du verkar ha!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Visst är Milou vacker, gillar svart/vita katter som ni förstår.
Lena visst är min mobilkamera bra, men ibland så blir det inga bra bilder alls. Man måste ha tur och bra ljus verkar det som. Är nu ute efter en bra digitalkamera..

När jag satt här så hörde jag Milou jamade precis som hon ville klaga på nått. Det var det här hon ville tala om för mig.

Pontus hade tagit hennes plats i trädet, blev så paff trodde att han inte skulle våga det.

Vad bra att hon sa till. Skorpan slår till Snufflan om hon tar hennes plats, alla platser är Skorpans.

Vilka söta bilder!
De är jättesöta.
Men att Pontus våga :)
#14 Stackars Snufflan, då kan hon ju nästan inet vara någonstans.. ;)

Aww vad soet essut : ) … Älskar ansiktet !!!

Superbra bild. Den ska du vara stolt över. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.