Ny katt
HEJSAN på er , ni kanske undrar varför jag ej skaffat mig någon ny katt, det är så här .ibland så har jag en katt här som är extra stort behov av uppmärksamhet och hon vill ej ha konkurans av andra katter,och sen kanske jag tar hit en katt snart som jag inte anser har det så bra i sitt hem , men det är svårt att bara ta en familjs katt, men jag jobbar på det och katten får mat av mig varje dag, det låter konstigt ,,ja vet…men sen är det så här att jag önskar att sotis skulle komma hem. men tuvär gör han inte det , men jag saknar honom så himlans mycket,, ingen kan ta hans plats , så nu vet ni , det är lite jobbigt ,men det är som det är . kram på er allihopa.

Det är ditt val om och när du vill skaffa katt, hur längesen var det Sotis försvann? mitt minne e inte det bässta alltid,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Åh, jag vet…. Sotis gick bort i somras, eller hur?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

detta är inte OT.

hej wiizy ,kul att du är kvar här.
Inte behöver du förklara dig Siberlina! Förstår att du önskar att din vackre Sotis skulle komma tillbaka, gör detsamma med min katt Billy som dog i april i år. Toppen att du hjälper till för både katten du ibland har hemma och den du matar!!
Kram

Jag håller med dem föregående talarna, inte behöver du förklara dig!
Ingen katt kan ersätta en annan.
Det är nog det värsta folk får höra när de förlorar ett barn: Ni har ju 2 andra….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus