Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 505 ggr
siberlina
0

Ny katt

HEJSAN   på er    , ni kanske undrar varför jag ej skaffat  mig  någon  ny katt, det är så här   .ibland  så har jag en katt  här som   är   extra stort behov av   uppmärksamhet  och  hon  vill  ej ha  konkurans  av andra katter,och sen kanske  jag   tar  hit   en katt  snart    som   jag inte anser  har det  så bra i sitt   hem , men det är  svårt att  bara   ta  en familjs katt, men jag jobbar  på det    och  katten  får   mat av  mig varje  dag, det låter konstigt  ,,ja  vet…men   sen  är det så  här  att    jag    önskar att   sotis  skulle komma  hem. men  tuvär  gör han inte det , men jag saknar  honom så   himlans  mycket,, ingen kan ta hans  plats , så  nu  vet  ni  , det är lite jobbigt  ,men det är som det är   .  kram  på er allihopa.

martdat
0

Det är ditt val om och när du vill skaffa katt, hur längesen var det Sotis försvann? mitt minne e inte det bässta alltid,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Åh, jag vet…. Sotis gick bort i somras, eller hur?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Wiizy
0

detta är inte OT.

siberlina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja  sotis  dog  den  7  juni,

siberlina
0

hej  wiizy  ,kul att  du är  kvar här.

marieborg
0

Inte behöver du förklara dig Siberlina! Förstår att du önskar att din vackre Sotis skulle komma tillbaka, gör detsamma med min katt Billy som dog i april i år. Toppen att du hjälper till för både katten du ibland har hemma och den du matar!!

Kram

Erika91
0

Jag håller med dem föregående talarna, inte behöver du förklara dig!

Alexej
0

Ingen katt kan ersätta en annan.

Det är nog det värsta folk får höra när de förlorar ett barn: Ni har ju 2 andra….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus