Godmorgon 15/1
Vaknade tidigt idag, hade hade väckning kl 07.00, ska till frissan för att klippa och färga håret kl 10.00, vill vara uppe tidigt för att läsa DN och koppla av..
Inatt har jag sovit dåligt, båda katterna har kommit ofta till mig i sängen för att tigga mat. (suck)..Såg att dom kan ligga bredvid varandra utan att Milou sticker därifrån.Man blir så glad för det. Vet ju att hon blev mobbad på katthemmet så det kanske tar extra långtid för att dom ska blli vänner.
Nu ligger katterna bredvid mig i sin klätterträd och sover. Tänk om man fick göra det.

Godmorgon, har med sovit dåligt, knappt alls faktiskt, dottern var på jäkla humör hör i morse så jag väntar bara på att hyresvärlden ska höra av sig om gnällgrannar, hon är inte mer högljudd än andra barn som inte vill upp till skolan men jag har världens gnällgrannar, de ringer till o med sekuritas för hon leker hund kl 7 på kvällen,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

En till som har sovit dåligt…
Mina jourisar hade fullt upp med en plingande boll i köket halv sju imorse och jag behövde inte gå upp förrän nio. Det var lite påfrestande, men jag gick upp och tog bollen från dom iaf.
Idag har jag ganska fullt faktiskt. Ska iväg och lämna blod nu på förmiddagen och samtidigt ska min brors fru på ultraljud så jag ska möta upp dom efteråt få reda på om det blir flicka eller pojke!
Sen i eftermiddag ska småkillarna jag har på jour få sin andra spruta, det blir lite jobb att fång ain Assuan men det går nog bra. Gobi kommer ju fram frivilligt iaf.
Ha en bra dag allihop!
/Christine
God morgon :-) vad skönt det låter att få sova ända till 0700, här står klockan på 0435 varje morgon. Ge mina egna mat, förbannad på grannen som aldrig släpper in sin katt på nätterna (eller dagarna), ge honom lite mat (lycklig katt då) och så iväg till jobbet. Samma tråkiga visa varje morgon.
Ha en bra dag.
God morgon har sovit dåligt, eftersom mamma har härjat i natt. Hon var hungrig sedan var hon yr. Men hon har vänt på dygnet sover på dagarna och är vaken på nätterna. Men katterna sov i Sarahs rum så dom hörde ingenting. Skall handla när Magnus kommit från jobbet. Sedan skall jag vila innan jag skriker.

min morgon har varit udda.. blev väckt kl 9 av jobbet en av vårdtagarna jag var hos igår kväll har haft inbrott så det var att om jag såg nåt misstänktsamt igår o vilken tid vi var där o så.. sen ringde en kille som jag inte haft kontakt med på länge och som jag inte vill ha kontakt med heller så det blev ett jobbigt samtal.. nu ska jag äta nåt o sen ska jag till frissan o beställa tid för att ta bort min hårförlängning… sen ska jag jobba kväll igen…
Go förmiddag. Här vaknade jag kl 8, lite orolig för HArald. men allt gick bra! PRatade mdstyvsonen i morse, så jag behövde inte åka bort och dulla med HArald i detta busväder. HAn ligger och är lite bakis och tar igen sig. HArald, alltså, katten….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Är det ingen som sovit bra inatt? Själv vred och vände jag mig till närmare fem i morse, hostade och hade huvudvärk samtidigt, ajaj.. Dagen har börjat bra iaf, blev bjuden på semla av grannen som också tog Hubert på morgonpromenad så jag fick stanna inne, underbart snällt! Det regnar ute och är allmänt slaskigt. Idag är det också en vecka kvar tills Johan flyttar, lillpruppen. Jag måste goas med honom den här veckan och knäppa kort..
Nu ska jag försöka röja lite här, inte lätt när det droppar från näsan.. =/
Godmorgon, fick sova till halv 9, somnade 5 i morse, har jobbat hela helgen t.o.m i går, och la mig för att sova middag en stund i går eftermiddag, kört med nattsömnen då, men kunde inte hålla ögonen öppna, efter att alla katterna, ja 3 då, fått sitt, och i dag är det borttagning av gardiner och julsaker som gäller, så nu är julen över, blev så glad när matglada Beata lämnade köket och la sig i sängen på övervåningen en stund, hon ligger annars på en köksstol och bevakar köket, samt TIGGER kram Maggan47

God kväll!Och ja,jag har sovit väldigt bra och mycket natten som var.Var in en sväng och tittade härinne i fm sen har jag varit på sjukhus med en dotter,rutinkoll bara.
Något kul är att det var andra gången på kort tid som busschauffören spelade musik riktigt i min smak,det är kul när det händer för jag blir på bra humör då.Annars är det blött och halt,man får ta det lugnt när man är ute och går!
I förrgår var det -12* och i dag är det +4*.
Det är blött och halt.
Dagen har varit lugn. Har gjort ordning två paket som jag ska skicka till några som virkar till KKS. Katterna springer ut och in med möss o råttor. Tur de är döda de små liven.
Jenna
#11 Men det var temperaturskillnad det! Usch så trist!