Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 459 ggr
Highlandertess
0

Namnlista för id-märkning

http://kattkampanj.djurskyddet.se/

De flesta här kanske redan har skrivit på, men tänkte uppmärksamma det en gång till ändå. Det saknar mindre än 5000 underskrifter för att det ska bli 100.000 personer på listan. Skynda på! Insamlingen pågår på nätet till 15 december!

Alexej
0

Ja, skicka länken till alla era vänner.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Elcyion
0

Jag har skrivit på, och även lagt ut länken på ett annat forum. Hoppas det kommer att ge resultat!

Medarbetare på jack russel terrier

Alexej
0

Super!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

BeritP65
0

Typiskt! Jag såg detta inlägget för sent. Min hemmavarande kisse Ludde är inte ID-märkt, men gissa att jag ska åka till veterinären med honom snarast fast han är innekatt! Jag lärde mig min läxa "the hard way" efter att min 7-åriga innekatt LillaMy försvann i okt-07. Hon var inte ID-märkt, vilket jag ångrar djupt idag. Man kan inte annat än anklaga sig själv.

Gråter

BeritP65
0

JIPPIH !!! Såg plötsligt att kampanjen fortfarande pågår, så skriv på, ni som inte har hunnit än!

fisen
0

japp,skrev precis på.