Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 150 ggr
Uppkatten
2

Ny kattsand

Everclean gör nu reklam för ny kattsand, riktad till seniora katter (7+). Den ska vara extra mjuk för tassarna, och hämma lukt bättre. Men inte luktar väl 7+ katternas urin extra, och inte har väl 7+ katterna känsligare tassar??? Missar jag något? Men säkert lyckas de sälja sanden med de argumenten, för mjuk sand och luktreduktion är ju bra egenskaper. Men varför knyta det till ålder? Vad är nästa steg; sand för unga resp. medelålders katter? Pensionärssand? Kattungesand? Kastratsand?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Vixxen
2

Försäljningsknep bara.
Kommer säkert sand för olika raser så småningom…

Fridaaaa
1

allt för att sälja
Precis som rasfoder, kastreringsfoder mm

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Haha ja helt knasigt.

/Maria

91Marran
0

Den ska jag nog testa och se om den är mjuk för tassarna. Använder Everclean multiple cat just nu.

Mvh
Mig

Uppkatten
0

#4 Total cover är mjuk för tassarna och katternas favorit här hemma.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Uppkatten
2

#1 Blir nog svårt att sälja sand för olika raser om de samtidigt ska ha den där vita långhåriga katten på alla kartonger…. 😂 Rimmar dåligt med t.ex. Bengalsand 🤣😎.

TccT
0

#1 Vi har två sibbar och har fått möjligheten att vara med bland Evercleans testare. Sand för just sibiriska ger faktiskt stor skillnad med mindre sand ut på golvet👍 Sibiriska katten Zlatan är på kartongen för sibirisk katt sand.
Vet att sand för bl a sphynx oxå testas med bra resultat.

• Redigerat 2025-04-01 09:47 av TccT
Maria
0

#7 Det låter ju helt knasigt tycker jag.

/Maria

Ragga
2

#7. Kan det bero på att det är 1 april 😊

Maria
0

#9 Haha jaaa😄

/Maria

TccT
0

#10 Å nästa vecka kommer dom ut på marknaden😜😆
Jag lyckades. Made my day😁