Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1056 ggr
essut
0

Har blivit kär

Världens gulligaste kattunge tycker jag..

Kolla på Missla. Sista katten på sidan..

http://www.orebrokatthem.com/html/kattungar1.html 

Synd att vi inte ska ha nån mer kattGråter

missempty
0

Essut, varför inte en till katt? Missla skulle ju få fart på soffpotatisarna hos er, fniss… Alltså Pontus och Milou! Cool

essut
0

Det räcker med 2 katter, sen är vi inte så förtjusta i kattungarGeneradVill hellre ha vuxna katter här hemma. Men Missla är verkligen vacker kattunge.Kyss

Puma77
0

Jag älskar kattungar men ibland är det allt skönt med en lugn vuxen kattSkrattande

Missla var ju bara för söt. Men det fanns en hel del juveler i den gruppen.

//Pia

Ledin
0

Otrolit söt katt…  men gösses jag kollade på katterna en som jag tyckte såg väldit rädd och osäker ut var Siffa
Svartvit hona. Obs, de första bilderna är från december 2002, den sista är från 2007. Tragist att katter inte får något hem, kattungar visst det e ju smidiga dels så anpassar dom sig snabbare och så får den växa upp i en bra miljö men jag skulle inte klara av att komma in på ett katthem å välja ut en skulle väll sluta på 10 katter.

XMalin
0

synd man inte bor i örebro :-) hade nog flörtat med min sambo för att få hem den :-) Har alltid önskat mig en sköldpadsfärgad

incan
0

Förstår dej helt och hållet, hon är fullkomligt underbart söt, en liten trollunge Kyss.

solweig
0

flirta med erik. så får ni väl  missla. vet ju att erik älskar katter,  annars kan ju zara ta hand om katten. hon är ju granne med er. kram solweig

essut
0

XMalin..Det går att ordna transport mellan Örebro till där du borSkrattandeDet är inga problem..

Solveig, vi vill inte ha några kattungar alls. Sarah har sin katt hemma hos sin mamma.

solweig
0

vore det inte bra att zara hadde engen katt som hon kunde ha i sin lägenhet? tjata r på micke att. tänker inte ge mighan ska ta en katt när han får egen lägenhet. tänker inte ge mig förrän han skaffar en katt.

Mary-kate
0

Sarahs katt behåller jag. Det är min katt nu precis som Snufflan är. Magnus försöker överta Skorpan, men det går inte.Oskyldig

essut
0

Solveig, vet en katt som skulle passa Micke, en busig en…kommer från Örebro såklart.Skrattande

XMalin
0

#8 :-) skulle se ut det :-) när jag försöker få in fyra som springer ute här nere, annars hade jag mer än gärna tagit hem den för det var en riktig sötis :-)

Tigerblomma
0

Jag är också kär i Missla! Blev helt kär i henne när jag såg henne på bild…. hade jag inte haft åtta miljarder katter här hemma hade jag tagit henne bums!!

Sidentass
0

Gudars skymning…så söt hon är!!!

Issa
0

Missla ser lite kul ut på bilden, då hon är nybadad och håren spretar åt alla håll. Var rejält lortig och luktade stall när hon kom in.

Puma77
0

Någon mer än jag som funderar på att vinna på lotto i helgen. Tänk så många katter man kan hjälpa med den drömvinsten. Småpluttar som denna lilla juvel. Men pengar är ju inte allt, de behöver ju tid och kärlek med.

//Pia

Mary-kate
0

Hon har blivit bokad såg jag.

MariannE11
0

jaha essut… så du har bokat henne…Skrattande

en hemlis essut….. kattungar växer upp o blir stora…. så om du nu inte har bokat kissan så boka genast en annan… två katter är på tok för lite…..Cool

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

essut
0

Nädu Myran, jag har inte bokat henneGråter Det räcker med två katter här hemma. Försöker få Sarah att vara jourhem i sin lägenhet, så vi kan passa katten när hon inte är hemma i vår lägenhet såklart.