Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 206 ggr
Uppkatten
5

Katten Milo återfunnen

Läser på VILSEs facebook att katten Milo är återfunnen efter drygt 6 v. på vift. Han är i dåligt skick men vid liv, och får veterinärvård.

Milo försvann vid Slussen och ner på spåren. Han hittades nu också vid Slussen.

Hoppas verkligen det här slutar bra. ❤❤❤

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

• Redigerat 2024-09-02 22:09 av Uppkatten
Magi-cat
1

💖😻🤗

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2

Hoppas att han klarar sig!🩷💙

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

UlrikaD
2

Men det är ju helt otroligt. Det trodde jag aldrig. Hoppades och höll tummarna för, men trodde det var kört. Hoppas verkligen att han mår bra igen.

Uppkatten
2

Undrar om han legat och tryckt där hela tiden, och om familjen fått chansen/hjälp att leta där…???

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Magi-cat
1

Stackars kissen, vilken skräckupplevelse det måste ha varit! 😿

OberonsMatte
1

Såg ett nytt inlägg nu (7/9) där ägarna skriver att tillståndet för Milo som är kvar på djursjukhuset fortfarande är allvarligt. Kostnaderna är nu uppe i 130.000 kronor och fortsätter att ticka på…

Sajtvärd Katter iFokus

• Redigerat 2024-09-07 20:13 av OberonsMatte
Uppkatten
4

Hoppas Milo är ordentligt försäkrad och att hans familj har en rejäl buffert. Förstår att man vill göra allt för honom i det här läget, så länge det är försvarbart att fortsätta försöka.

UlrikaD
1

#7 Står att veterinärräkningen är 130000 (för 3 dagar sen) och gått över max på försäkringen.

Uppkatten
1

I sex veckor har katten Milo varit bortsprungen vid Slussens tunnelbanestation. Men nu är katten i trygga händer igen och vilar upp sig på djursjukhuset.”Det ...
Uppkatten
1

Katten Milo har hittats under slussens perrong.
Uppkatten
0

”Hörde honom jama två dagar” • Hittades av en slump på spåret
Magi-cat
2

Så skönt att han verkar må bättre!

UlrikaD
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glada nyheter!

Magi-cat
0

Fortsätter hålla tummarna! 😻

OberonsMatte
4

Ägarna skriver idag att allt nu pekar på att Milo kommer återhämta sig bra. Överskottet från insamlingen blev 19.000 kr och den summan har skickats till Stockholms katthem - det katthem Milo adopterades från för 4 år sedan.

Sajtvärd Katter iFokus