OT Till Elena!
För hennes engagemang och välvilja och för att hon ställt upp både tidsmässigt och ekonomiskt för lille BLondie! Att hon uppepå det tog kontakt med Chickas minnesfond var bara SÅÅÅÅÅÅ bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Absolut! Jag håller med i alla ord! Du är värd alla rosor :D

Ja,det var en god gärning av en god människa.
instämmer helt!!
håller med er andra

Instämmer!! Elena är värd sin vikt i guld!! Då får ett fång rosor av oss!! Kram för din insats idag!!!
Tycker dock att Karinst också skall ha rosor som tog sig in hit och sände ut sitt nödrop för att hjälpa sin Blondie! Att ta sitt ansvar är stort! Det skall du ha en eloge för! Lycka till Blondie! Med en sådan matte kan det bara gå bra för dig!!

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
tusen rosor till dig.

Människor som Elena lyser upp vår mörka planet!
Jag känner dig inte, men TACK för att du finns och ställer upp för människor och djur!!

ja, det är toppen!!! här får du körsbärsblommor av mej ^^

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Håller med er alla.
Kram Jenna

och från oss i Väsby kommer blommor Maggan47

underbart , jag ska ochså skicka pengar

Fantastiskt vad du ställer upp!!
Skall också sätta in en peng!

kan någon skicka mig postgironr , skicka till min sida tack

Så vackra blommor från er!
Det föll sig så naturligt att hjälpa Karin efter hennes förtvivlade nödrop:Jag råkade vara ledig från jobbet, jag har bil och det var inte för stort avstånd att åka. jag är glad att jag kunde hjälpa Karin och Blondie.
vill passa på att säga att Karin är en jättegullig och trevlig tjej och som ni redan säkert har förstått så är hon mycket mån om Blondie och tar stort ansvar för honom.
Det var Karin som hade med sig en lapp med telefonnumret till chickas minnesfond så det var bara att ringa när jag kom hem.
Tack allihop ni är för underbara.

instämmer me dom andra ;)
Sidospår, fick KArin nån pejlpå det därmed medicineringen? Tyckte det verkade väldigt rörigt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nu får jag leta lite efter extra fina blommor…
Nej Elena, jag tyckte det var underbart att du bara sa: Jag kör, jag hjälper…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Håller med övriga, blommor till Elena!

Du är görbra, elena. En vän i nöden när det kniper!
Skickar en virtuell ros eller två!
/Pelusa

Tackar och bugar. Blir rörd över era fina ord.
#21 Karin klurade ut det där med medicinen,ja.

Massor av eloger o blommor från mej också! Elena - du är en toppentjej!!