Årets ros!
Jag skulle vilja avsluta detta år med att ge en stor eloge och bamsekram till alla Er som på ett eller annnat sätt engagerar Er för att göra livet bättre för alla hemlösa katter! Även om situationen ibland kan tyckas hopplös så är varje liten insats värdefull och varje liv som kan räddas är en seger! Ett stort fång rosor till Er och fortsätt att göra det Ni gör, det betyder så mycket!
Tack för de varma och fina orden! Här på sajten finns det många vardagshjältar som gör ett fantastiskt arbete i kampen för de hemlösa katterna. Många gånger en ojämn kamp där både tiden och andra människor kämpar emot. Då värmer det extra mycket med en vacker ros i ett inlägg som detta.
Mvh Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag håller med om det du skriver dumzi!
Massa rosor till dem! :D

Tycker som er. Alla de som finns här inne förtjänar årets ros, det har gjort så stor skillnad för många katter sedan hittekatter kom till. Så största årets ros ska gå till Lena som gett oss en bra plats att jobba på för katternas skull.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hakar på och skickar varma kramar till alla som engagerar sig via denna sajt!

Byter ut rosen till en stor bukett med alla era favoritblommor i som gör er alla glada och lyckliga. För det är alla värda som så ofta arbetar i motvind men ändå lyckas rädda kissar och varandra. Så en cyberbukett till er. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.