Dörr-ringklocka för katter
Visste du att det finns särskilda "dörr-ringklockor" för utekatter. Det låter som en smart idé. Är det någon här som har testat denna produkt eller liknande…?
Själv har jag innekatter men det kan vara bra att ha koll på vad som finns ändå, tänker jag. Vem vet, någon kanske rent utav vill ha en ringklocka åt innekatten på den in-nätade balkongen/uteplatsen…?
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Den har jag testat - fungerade inte vidare bra.
Kanske finns bättre?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 På vilket sätt fungerade den dåligt? Den verkar ha fått bra kundomdömen.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Verkar dock finnas lite olika modeller, och i olika prisklasser.
- Redigerat 2022-12-31 15:00 av Uppkatten
Bra idé men det verkar som att den behöver bli säkrare och uppdaterad.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3 Den drog igång även när katten inte var där, blåste tex mycket osv och iblan drog den inte igång alls. Vet flera som haft samma problem. Bytte vår men var samma sak ändå
#5 Ok, hoppas de får/fått ordning på det, för ide'n är bra.
#6 Ja man kan hoppas, för ja ideen är ju bra :)
Eller som min ena katt: Trycker ner handtaget på ytterdörren = hunden skäller = vi hör att hon vill in haha