Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 898 ggr
felidae
0

Almanacka....

….med foto på hittekatter kunde man läsa om här för några månader sedan. Jag vill gärna beställa en eller fler om det finns några kvar. Kommer inte ihåg vilket katthem som skulle ge ut dem. Är inte på sajten så ofta, även om det kan se ut så eftersom jag glömmer att logga ut. Är dock säker på att det finns en och annan här som vet vilken almanacka jag menar =). Köper gärna andra almanackor som stödjer katthem o dylikt.

kajsa08
0

Har själv beställt en sån från Djurhjälpen med fina kissar och deras livsöden. Den är jättefin.

http://djurhjalpen.nu/

Ciiviic
0

www.kks.nu sålde med. vet inte om dom har några kvar.

incan
0

Jag tror du tänker på Stockholms katthem, det har varit mycket skriverier om den och jag kan även tala om att det är helt underbart fina bilder i den!

www.katthemmet.nu

Faxlin
0

#0: Finns som du ser flera katthem som har dessa. Så varför inte slå ett slag oh stödja flera olika om du ändå vill ha fler än en kalender. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

felidae
0

#4: Ja,det var det som var tanken…liksom ;). Tack också till er andra för hjälpen. Skall nog se till att jag får en till varje vägg, he,he!

MorganP
0

Känner att jag pratar ("yrkesskada") KKS överallt men som #4 skriver har så finns det ett antal kattföreningar som säljer. Om jag talar för KKS så hämtade vi härrom veckan ut en andra omgång med almanackor som vi nu säljer. Är du intresserad så gör din beställning via

Almanacka 

Mvh
Morgan

Lena
0

Jag har köpt från alla tre föreningarna och det är fina alster samtliga kan jag lova.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

felidae
0

#3: Har precis beställt en från Stockholms katthem, blir spännande.

#1: Verkar som om Djurhjälpens sida vilar för tillfälllet.

#2 och #6: Finns det två almanackor för 2008? Att döma av sidan verkar det så?

MorganP
0

#8 Nej, det är inte två olika almanackor utan en och samma. Anledningen att vi la upp den så var att du som beställer både ska kunna se hur almanackan ser ut på framsidan men även hur familjealmanackan är uppbyggd via de 12 månaderna, i shopen visad januari månad. Svar: Det är samma almanacka.

evamojje
0

#8 Tackar för din beställning, och eftersom det är jag som lägger in beställningarna för Stockholms Katthem så kan ja bekräfta att du finns där *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

felidae
0

#9: Försvann in i KKS:s djurshop ett tag och såg att det även finns mycket annat att beställa inkl. donationer till olika katter. Mycket där som jag skulle kunna tänka mig att lägga mer eller mindre av lönen på. Varför har jag inte varit inne där tidigare?! :(

#10: Ser fram emot att pryda nå´n vägg…=)

Erika91
0

#11 Bättre sent än aldrig :)

Vad bra att du köper almenackor från katthem som går till hittekatterna :)
Du har ju beställt redan nu men annars har kattfonden också en almenacka: www.kattfonden.se