Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 72 ggr
Uppkatten
2022-10-30 05:51
3

Lyckan är...

Finns det stunder eller ögonblick när du har känt dig extra lycklig tillsammans med din katt…? Berätta!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Uppkatten
2022-10-30 05:54
3

Den senaste dryga veckan har jag - efter många, många år - fått börja massera min skyggis. Nu lägger hon sig t.om. ner själv på sidan, spinner så det dånar, och härom dagen blev det t.om. dregel för att det var så skönt… 🥰

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Tarotstollan
2022-10-30 06:02
4

Inte min katt, men hennes son blev min. Jag grät av lycka när min kompis och jag lyckades fånga in henne efter att hon varit utslängd i minst 6 månader. Tovig, (långhårig)där hon fortfarande hade päls kvar, mager och magen full med bebisar, hon födde efter 10 dagar om jag minns rätt.
Hon stannade hos min kompis tills det var dags för regnbågsbron många år senare.🌈

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

EquusCaty
2022-10-30 07:40
2

När kissen lägger sig på mig och börjar spinna medans hon slickar på mina händer<3

Tjena^^

TatsuOni
2022-10-31 15:33
3

Med min skyggis har det varit många. Det som värmer i hjärtat just nu är när han kräver att få sitta i mitt knä 🥰 Katten som man inte ens fick komma nära förut!

Jag blir också jätteglad när jag ser min åtta månaders kattunge och den f.d skyggisen leka tillsammans 😊

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/