Jul...
usch, jag älskar jul. men uaaaaaaaaaaaaaak vad trött jag e nu!!
1. vaknar klockan 1. Ups liksom! :O
2. börjar städa vid 2 tiden, med mamma. Städar badrummet å mitt rum. ^^
3. köper julgran…
4. hämtar ner resten av julglittret å sånt på vinden.
5. klär granen.
6. glittret tar slut, får gå å köpa mer! -.-'
7. städar lite mer i mitt rum.
8. slår in resten av julklapparna.
kan nån säga att jag slappat idag? -.-'
jag är helt slut!! :P imorgon kommer då mina 2 systrar, min systerdotter, min ena syrras pojkvän(Den andras med ????) & mormor hit och firar jul… gäääääsp… ;)
fast ska bli kul. marsvinen ska få massa mums imorgon… ^^
god jul på er iallafall. :) hoppas att ni inte slitit för mycket… som en annan! ;) hahah. :P

Å än är man vaken…. åh hjälp ;)

Då är det hög tid att knoppa in nu då så du orkar med allt som händer i morgon! (Men du fick ju sova halva dan iallafall
)
GOD JUL på dig Wizy!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

God Jul Wizy! Slit inte ut dig i morgon med att äta av alla godsaker och öppna julklappar

#2 - halva dan, tss. vaknar å tänker "åh, jag sover 1 timme till." o råkar kolla på klockan, oj den var 1. jag kunde ju inte sova te 2 för jag hade ju lovat å städa me mamma idag. :P Så är lägenheten tom, jag ba jaha vart har alla stuckit. ;P Då var morsan på stan å brorsan, ja, han hade ju åkt bort å skulle komma mot kvällen… god jul =)
#3 jag tror jag orkar det. ;) god jul! =)
NU ska jag läsa 2 trådar till, sen sova. Om jag inte fixar min bästis presentation på en sida först. hihi… en julklapp te henne. hon tycker inte om att göra presentationer, men det gillar jag. ;) så jag har bara luskat ut allt jag lärt mig om henne domma 4 år jag känt henne + hennes lös på sidan. haha. hon ger ut sånt te mej… ;)