Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 97 ggr
Uppkatten
1

Katt saknas efter trafikolycka

Någon som bor i trakterna av Los…?

Jag hoppas att matte tar del av - och följer - söktipsen på www.vilse.nu.

https://sverigesradio.se/artikel/tindras-katt-felix-ar-forsvunnen-efter-bilolycka-har-du-sett-honom

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

När Tindra Karlsson från Östersund och en kompis var på väg hem så körde de lite för nära vägkanten och voltade sedan plötsligt med bilen, strax söder ...
Maria
0

Så oerhört ledsamt😪

/Maria

Tarotstollan
0

Någon som vet om de hittat henne?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Uppkatten
0

Jag har inte hört något mer.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

OberonsMatte
2

Jag snokade lite på fb och hittade den här informationen som skrevs för en vecka sedan:

"Felix är utekatt och ganska reserverad mot de han inte känner, hans bur och lite mat är lämnad kvar nära olycksplatsen. Felix är chipsmärkt".

En person "kommer i samråd med Tindra att sätta ut fällor med mat i och fällorna kommer även att övervakas med kameror. Fastighetsägarna i närheten är informerade.
Då katten är reserverad mot personer han inte känner så är det bra om det inte är folk ute och letar utan att fällorna får jobba själva".

Sajtvärd Katter iFokus

Uppkatten
2

Superbra att de får ut fällor och kameror!