Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 137 ggr
Uppkatten
2

Katt hemma igen efter 8 år

Katten hittades i dåligt skick efter 8 år. Tack vare chippet kunde den få återförenas med sin familj igen.

https://www.ttela.se/nyheter/sverige/bortsprungen-katt-tillbaka-efter-%C3%A5tta-%C3%A5r-1.63790963

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Katten Hermione, eller "Larmet" som den också kallas, sprang bort från sitt hem i Eskilstuna 2014. Nu, åtta år senare, har den kommit tillbaka, rapporterar Eskilstuna-Kuriren.
Tarotstollan
2

Hoppas verkligen att kissen återhämtar sig!😢👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
1

Otroligt!

Uppkatten
1

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Katten Hermione, eller ”Larmet” som den också kallas, sprang bort från sitt hem i Eskilstuna 2014. Nu, åtta år senare, har den kommit tillbaka, rapporterar Eskilstuna-Kuriren.
Vixxen
2

Hoppas katten återfår sitt hull och sin hälsa.

Uppkatten
1

Ja, vi får verkligen hålla tummarna för kissen. Det är långt ifrån självklart att katter som hittas i så här dåligt skick överlever.

Magi-cat
2

Lilla kisse … 💝

Sådan tur att hon hittades och hoppas nu att hon återhämtar sig och att livet fram över blir lugnt och bra! 😻💝🤗

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Uppkatten
0

En dag för åtta år sedan vandrade katten "Larmet" mot skogen i Ärla där Anna-Lena Fogelberg bor.Sedan dess har "Larmet" varit försvunnen, men häromdagen ...