Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1348 ggr
siberlina
0

godmorgon

godmorgon, nu är det bara  4 dagar  till  jul, ha  det bra  och  stressa  ej ihjäl  er

essut
0

Godmorgon är uppe med Tuppen idag. Ska till Ikea i Västerås för att handla med Sarah, hoppas det inte är så mycket folk en sån här dag. Snart är det jul och jag är ledig fram till den 26/12. hurra.

Wiizy
0

gomorron.

idag har jag gått upp tidigt, och duschar (!) (Ovanligt på morgonen för mig.) & fönat håret, sminkat mig. med andra ord gjort i ordning mig. ;P Idag är det julavslutning i skolan, yay! ;-)
Och snart ska jag på stan med kompisen… :D

Lyckad dag det kommer bli. ^^

marieborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Vad kul att åka till Ikea…jag vill oxå Glad

Tips på en jättebillig julklapp till katterna eller till kompis med katter är de här klösbrädorna 3 st för 35 kr…mina älskar att klösa och ligga på dem. Om man vill kan man strö kattmynta över de så blir det extra kul.

BÄSTIS klösbräda

Vaknade för en timme sedan av ett ljud och sedan blev alla katterna rädda och sprang och gömde sig..har ingen aning om vad det var, kom inte utifrån så jag tror helt enkelt att de skrämde varandra…de är fortfarande jättekonstiga och går omkring med tjocka svansar…

Ha en bra dag alla!

Mary-kate
0

God morgon vaknade före sex att telefonen ringde. Sarah är nervös för att köpa möbler själv. Katterna slogs och vet inte om Snufflan behöver nervlugnande igen. Skorpan skrek så mycket att Snufflan blev rädd. Sedan var det färdigt. Skall städa mitt rum och slänga kläder som jag inte kan ha. Har gått ner så kläderna hänger tyvärr. De är för stora. Men så går det när man inte äter och äter medicin.

Ankah
0

Ojdå, MaryKate, det verkar ju gå riktigt dramatiskt till hemma hos dig!  Förvånad

Jag vill också åka till IKEA! Istället är jag fast hemma med min dötråkiga artikel - jag är färdig med den, ska bara rätta till lite saker nu….det är det som är det värsta - skapandeprocesen är över…*suck*

marieborg
0

Mary-kate

Har du prövat Feliway? Kanske kan hjälpa till så att katterna inte slåss.

Feliway-minskar stressen hos katten

Hoppas att det löser sig!

Mary-kate
0

Har prövat det. Hjälper inte. Snufflan har fått lugnande medel igen. Har fått det av Ann-Marie Nilsson på Animalen. Det funkar hoppas jag. Katterna känner av att det är så rörigt hemma just nu. Dottern flyttar på söndag så det är saker överallt.  Sedan blir det lugnare.

Ankah
0

Mary-kate, det är inte meningen att lägga mig i dina familjeangelägenheter, men hur är det med din mamma? Får du någon hjälp med henne? Eller vill du inte ha det? Det finns en del alternativ även om man inte tycker om hemtjänst!

martdat
0

Godmprgon! ska med dottern på skolavslutning,, ringde från hotellet jag vickat på så jag åkte på att jobba i morgon, jag som satt in mig på att fixa det sissta och ha sovmorgon,, jag ska fixa det sissta i dag då, och pengar e ju inte fel, hoppas de inte märker att jag pajjat ryggen bara,,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ciiviic
0

Godermorgon….

Jag vaknade av att de va en katt som bett mig i tån!

Så nu blöder jag massa :  (

Så måste jag ner på stan och hitta sista klappen, typ glömt den personen! Sen ringa lite andra samtal : ( ORKA

Min TÅÅÅ gör ont : (

Mary-kate
0

Jag har hemtjänst på morgonen. Förut var hon på dagverksamhet men det passade inte damen. Vissa dagar är det ganska bra men andra dagar så bara tjuter hon och vill ha uppassning hela tiden. Det konstiga är när jag går ut en stund då kan hon göra en massa saker, börjar tro att hon är lat. Vill inte.Hon spelar teater väldigt bra tror jag. Men när jag skall åka på semester så skall jag sätta in henne på avlastninghem. Vi får se hur det går.

Ankah
0

Man kan ju ha s.k. växelvård - att hon bor två veckor hos dig och två veckor på något boende…jag har förstått att det blir lättare att hantera för en själv att ta hand om sin lite besvärliga anhöriga om man får en paus emellanåt! Glad

evamojje
0

Godmorgon allihopa

Idag har jag en dålig dag med värk allmänt surt humör *L* så det blir att knapra lite piller och ta det lugnt. Väntar fortfarande på snön.

Ett glädjeämne var dock att min lilla skyggis Busan hoppade upp i sängen och pussade mig godmorgon *L*

Mary-Kate heder till dig att du tar hand om din mamma. Glöm inte bort att stanna upp och ta hand om dig själv oxå, vet att det är lätt hänt att man med mycket runt omkring sig så är det lätt att rasa ihop själv.

Ha en bra dag allihopa.

//Eva

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

maggan47
0

God morgon, själv ska jag iväg och jobba, mitt sista jourpass innan jul, jobbar ju 24 timmar i stöten, och patienter som är extra nervösa inför julen, med alla förväntningar om att åka till familj m.m och allt ska gå bra, Maggan47

storAnnette
0

God morgon!

Åker snart iväg till frissan,det ska bli skönt.Sen blir det lite inköp och sen ett möte,posta saker till en förening…ja,sen blir det nog hem och laga mat,kanske riva ner lite mer tapet ikväll…dagarna går fort här (mellan allt annat vill jag ju titta in här också).

Destany
0

idag ska jag iväg till hässleholm en runda med en kompis. vi ska äta kinamat o kolla grejor. vaknade imorse med att Zorro hade snott hela min säng jag låg på kanten o balanserade…sen bara mjauar han när jag flyttade honom …