Min Miranda
Vad fin hon är!

Ojdå, vilken miss. Nu är hennes felfria divarykte befläckat för alltid.
Jättegullig katt!!! De är så roliga när de försöker hålla uppe någon slags sken om något….he he…
#2 Tack.
#3 ja jag älskar den där bilden av henne när hon totalt glömmer bort sig och ska ha tag på den där j-a grejen som retar henne i ansiktet hela tiden 
Vilken fin liten "busråtta". 

Himla vacker katt : )
Man är ju bara
snyggaste kissen
så det så.
Hahaha… där sprack det och den coola fasaden gick förlorad.
Ursnygg misse, så söt!

Fast jag har minsann sett henne jaga leksaksråtta som om hon vore en liten kattunge, så det så!
Men visst är hon vacker

Mm,vackertass!
Miranda bugar och tackar men påpekar att den sista bilden är Photoshoppad!
#9 jo då hon kan hon också ibland i ca 1 minut tills någon kommer och stör henne. Hittade laserpasset och det var jätteroligt tills Lilleman kommer och tar över då lägger vi oss ner och tittar på den där tingesten som far runt.
*asg* Den andra bilden var bara för skön 
Medarbetare på jack russel terrier
Klockren bild!! =)

Men åhh..vilkan fina bilder på en äkta skönhet!! Beröm också till att ha fångat tillfället vid gäspning…sådana bilder är också så härligt charmiga!!
Underbar vacker katt och andra bilden är häftig:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Wow vad vacker hon är! Känner igen din beskrivning av hennes "jag har inte gjort ngt" i vår Pärlan…
Jättefina bilder!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vilken söt katt :D
#1 Häftig bild!!! :D
hr också en sådan katt som "ALDRIG " gör något, här heter hon Timjan, sitter bara still och poserar, om hon får säga det själv Maggan47
#20 Men guuuuud vilket kort!!!!

Hi hi….ja, hon ser ut som att hon håller på med någon vild klapplek eller något…. Jag visade bilderna för min mamma, hon skrattade i flera minuter…!
Hon ser helt galen ut..hi hi

Vacker som få är hon! Bild 20 är häftíg! :)