Vi älskar våra katter!
Vi älskar våra katter!
Danny Saucedo: "Jag har hittat min soulmate."
Zinat Pirzadeh: "Katten fick mig att våga fly."
Henrik Olsson: "Jag hittade Marcus på ett katthem."
Hej jag har läst vad dom här killarna berättar om sina katter,tänk om alla katter kunde ha en sådan tur som dom här katterna,då var ju alla problem lösta men tyvärr så går det ju inte att få till det idag,men man vet ju aldrig med lite mer intresse av oss människor så kanske vi kan göra något tillsammans.
Hej Cuyo

Dom är underbara som är kända och har en katt, och verkligen en katt från katthem är stort!
Många fler lär komma efter med katter, och en hel del är nog seriösa… för man vill ju "Vara som sin idol."
Kul artikle! Tack1 Bra att det uppmärksammas. Synd bara, att folk är så okunniga och fortfarande säger norsk Skogskatt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men man kallar blandraser(vovvar alltså) för blandisar, så låt dom kallas SkogSkatter hur fel det än nu är Gunilla. ;)
Ja, men den renrasiga heter norsk skogkatt, utan s i mitten. Därför så blir det alltid så himla fel, när folk pratar om skogskatter. Ungefär som alla maskade katter kallas siameser…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
jättebra med all reklam för katter, framförallt när det är kändisar. Det är otroligt hur mycket tidningar skriver om husdjur, det fanns inte intresse för det för några år sedan.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Detta är bra!