Stackars lilla älsklingen!
Igår var Rhodry och kastrerades, 5 månader bara men det var välbehövligt! :) Igår kväll var det vingel vingel och mycket sovande.
När lilla snutten lyckats vingla sig ut till mig (oh vad han ville kela hela tiden igår! Jag som trodde han skulle hata mig) i vardagsrummet så fräser Maxi och börjar morra dovt. Stackars Rhodry orkade ju inte ens flytta sig! Stackars lilla plutt.
Han fick spendera natten i sovrummet utan Tuss o maxi, och är idag helt pigg o glad. Tyvärr väser Maxi jättemycket så fort Rhodry närmar sig. Och lillen vill bara gosa med Maxi, han spinner o trampar och försöker buffa på Maxis huvud.
Jag har skrivit så mycket råd om väsande katter "ta det bara lungt, de behöver tid" men just nu känns det så hemskt! De var så himmla bra vänner innan!
Nu irrar Rhodry omkring, har ingen att gosa och leka med. Stackars min lilla älskling! Jag önskar att det perfekta hemmet kunde dyka upp snart snart snart! www.hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=1435097a-a4b4-48c9-be09-27b85cbc87b6&Filename=PICT4872.JPG” cannot be displayed, because it contains errors." />
Så fint foto på fina vänner.
Krya på dej Rhodry.
Jenna

Lilla misse-vännen..ja..man tycker så synd om dom när dom går narkosluddriga o vinglar..antagligen känner den andra missen att det luktar veterinär om honom..tror säkert att det normaliserar sig snart när de annorlunda dofterna börjar försvinna…
Gosnos till missarna!!
Ja, lycka till med att hitta hem!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mysig bild. :)

Nu är allt mycket bättre! Maxi väser lite åt Rodden då o då men han tvättar honom också :)
Tack för uppmuntran!