Fototråd
Nu laddar vi upp för lite fler bilder tycker jag! Först ut ett galet Gryn ;)

Så ett ännu lite galnare Gryn:

Nästa kort, Grynet och Johan myser i soffan..

Sist ut, en mysig Johan i nämnda soffa:

Skickar bollen vidare.. Fler kort!
Vilken vampyrkatt! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Haha, ja, det kan man nog kalla henne =) Snällare än hon ser ut dock ;)
Lägger in ett kort på Vilja, min vän Jennys (jensa här) hittekatt som flyttade från Malmö till Timrå i slutet av juli i år. Vilja hette Neige i KKS regi. Hon är trogen sitt Skåne och prenumererar på KKS-möss =) Så här kan det se ut när dom hamnar i brevlådan:
thereses87 hennes torkel

Haha, Onikan, jag skrattar mer åt den fåniga minen i bakgrunden *fniss*

hehe Laika får inte vara med ;)
Hon är otroligt söt och feminin egentligen, men helt omöjligt att fånga det på bild! Konstigt…

"Sippan" trött på att skriva ut papper
#8 KLOCKREN bild!!! Så bra!!!!

Å så sträcker vi på oss….

Men Karin…det är ju fem (5) ben!!!
Är det en lurvig bläckfisk???
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, jag har tittat och tittat men hittar en kropp och fem ben.. =/
Eyla har äntligen fått sin klätterställning, nu känner hon sej som husets härskare :D

#14 Oj! Vilken läcker!!

Men Jossan…är Grynet lika stor som herr Johan nu???
Vad Grynet "skriker"!!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hon ligger ju framför honom så hon ser stor ut på kortet. Egentligen är hon en nätt liten kicka!
#15 tack :) köpte den för 500kr på blocket. ett riktigt kap :)
Jadu, DET var billigt!!
japp och han körde till och med hit den åt oss eftersom vi inte hade bil. hur snällt som helst. :)

Åhhh..så fina bilder ni sänt in allihopa..o vilken härlig klätterställning kisse fått..en sådan säger våra troll till matte att dom önskar sej i julklapp;-) Här en andraklass-bild jämfört med era, men modellen..ja..han heter Linus och är av klass 1:-=)

#21 Vilken MYS! :D

#22 Modellen hälsar o tackar..matten kallar honom hela tiden för Snygging!!
*hmmm..nu luktar det viss lite skryt*

#12 #13 Fem ben
Nä var ser ni det femte benet? Kan det vara huvet som ser ut som ett ben
Ja, det är hakan banne mig!!!!
Haha#8 var ju kul!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Låd-Maja!

Låd-Maja igen!

Oj, lådmaja är verkligen lik Grynet! Fast å andra sidan är väl alla svarta katter rätt lika ;) Snygga är dom iaf! =)
Har nog visat den här förut. Billy och Lotus i en pytteliten bädd..så sött men att de inte fick klaustrofobi
Kolla in hur Pärlan och fd akutkissen Vince ligger…hi..hi
#30 Sådär gör mina katter också! Dom har två sådana bäddar, en stor och en liten, men dom väljer alltid den lilla och helst tillsammans!?
På fotot ligger dom i den lilla som ligger i den stora efter att jag städat.. Knastjejer..

Haha, sista bilden…. Mosad katt!
Jossan..hi hi vilka sötnosar…tänk att det ska vara så kul att tränga ned sig överallt!
Tog kort på Smokey idag som låg så sött och råkade fånga när han gäspar.
marieborg - du får inte sätta ut kort på Smokey!! Jag är alldeles för svag för smokefärgade missar.. *blundar hårt*

#34 Himmel..vilken underbar bild, det är så härligt med gäspande katter på foton!! O klara o tydliga bilder får du också till:-))
2 bilder av Tessan och katten Elvis. Elvis är värsta diktator. Jag tog en bild av de när båda sov. När hunden vågade lyfta huvud fick den en örfil av Elvis som kände sig störd. Andra bilden är sekunden före örfilen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nääää stackars Tessan!! Vad söt hon är!
Hehe, så snälla våra små djur är!